Var izdalīt vairākus sociālo darbinieku supervīzijas mērķus:
Nodrošināt sociālajam darbiniekam skaidrību par viņa lomām un pienākumiem;
Iedrošināt sociālo darbinieku realizē profesijas uzdevumus;
Veicināt pakalpojumu kvalitāti klientiem;
Veicināt profesionālo attīstību un nodrošināt personisko atbalstu;
Palīdzēt sociālajam darbiniekam identificēt un vadīt stresu, kas viņam rodas, pildot savus pienākumus;
Izvērtēt sociālajam darbiniekam pieejamos resursus, kas nepieciešami, lai tie veiktu savu darbu;
Nodrošināt pozitīvu, drošu vidi, kurā sociālā darba prakse var būt apspriesta un apskatīta.
Supervīzija balstās uz trim pamatfunkcijām: administratīvā, izglītojošā un atbalstošā.
Var secināt, ka izglītojošā funkcija supervīzijā balstās uz mācīšanas un mācīšanās teorijām. Bet atbalstošā funkcija ir orientēta uz harmonisku darba attiecību uzturēšanu un saglabāšanu. Jāuzsver, ka sociālie darbinieki nevar izvēlēties, ar kuru klientu strādāt, ar kuru ne, un tas rada ļoti lielu pretestību un izdegšanas risku, tāpēc tieši atbalstošā supervīzijas funkcija palīdz sociālā darba speciālistam tikt galā ar stresu, izdegšanas sindromu (Rīgas Stradiņu Universitāte, 2017).
…