TELEFONSARUNAS
Telefona sarunām lietišķo cilvēku pasaulē ir ļoti liela nozīme. Mūsdienu straujajā laikmetā telefons ir viens no ērtākajiem, ātrākajiem un izdevīgākajiem sakaru līdzekļiem.
Saruna pa telefonu ir grūtākā komunikācijas forma.
Māksla sarunāties pa telefonu spēj būtiski ietekmēt lietišķās saskarsmes kvalitāti.
PROFESIONĀLA SAVEICINĀŠANĀS
Sarunas sākums ir visa dialoga efektivitātes pamatā. Ļoti svarīgi ir sarunu iesākt tā, lai klients justos patīkami. Sarunai būtu jāsākas ar pieklājīgu saveicināšanās frāzi.
Kā pēdējais ir jāmin savs vārds.
Balsij jāskan pārliecinoši un vārdi jāizrunā klientam saprotami. Sāciet sarunu sirsnīgi un izteiksmīgi, nenoberiet sakāmo ātri un monotoni.
Zvanītāja uzruna
Zvanītājs sasveicinās ar “Labdien”, nosauc savu vārdu, uzvārdu, firmu un zvanīšanas iemeslu. Ja kādā lietā nepieciešams zvanīt vairākas reizes, zvanītājam, neraugoties ne uz kādiem apstākļiem, katru reizi no jauna jāstādās priekšā.
Ja zvanītājs savu vārdu nenosauc, pretējai pusei ir tiesības jautāt, kas zvana. Drīkst arī precizēt, kādā jautājumā. Uz šiem jautājumiem ir jāsniedz korekta atbilde.
…