Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:147400
 
Оценка:
Опубликованно: 03.03.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
SECINĀJUMI
Varas atzaru dalīšanas principi diezgan konkrēti atspoguļoti Konstitūcijā
Krievijas Federācijas Konstitūcijā noteiktās prezidenta pilnvaras piešķir viņam lielāku kontroli pār valsts varas atzariem salīdzinājumā ar parlamentu. Prezidenta kontrole pār likumdevēja varu un izpildvaru ir lielāka nekā pārējo valsts varas atzaru savstarpējā kontrole, līdz ar ko Konstitūcijā noteiktās valsts varas orgānu kompetences var raksturot kā tendenci varas koncentrācijai prezidenta rokās
Krievijas Federāciju var raksturot kā prezidentālu valsti, jo atbilstoši konstitūcijā noteiktajam formāli izpildās pietiekam kritēriju, kas raksturo prezidentālu valsti - prezidents ir valsts galva, viņu ievēl tauta uz noteiktu laiku, prezidents veido un vada valdību

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
SECINĀJUMI
Krievijas Federācijas valsts varas dalīšana ir sarežģīta, jo vara jādala ne tikai starp valsts varas atzariem, bet arī starp federālajiem un federācijas subjektu valsts varas orgāniem.
Atbilstoši Konstitūcijā noteiktajam federāciju subjektu varas dalīšanas principi ir tādi paši kā federācijas līmenī
Krievijas Federācijas subjekti nav vienlīdzīgi, jo tikai republikām noteikts valsts statuss un tās var noteikt savu konstitūciju, valodu un pilsonību
Krievijas Federācijā tiesu varas institucionālajā dalīšanā ir atkāpes no vispārējiem principiem tiesu varas atzarā federālajā valstīs, proti, visām federācijas un federācijas subjektu tiesām ir viena Augstākā tiesa

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Priekšlikumi
Izvērtēt iespēju ieviest un lietderību priekšlikumam noteikt likumdošanas iniciatīvu Augstākajai tiesai. Augstākā tiesa savā darbībā “var izfiltrēt” trūkumus tiesiskajā regulējumā, kurus tā konstatē savas darbības ietvaros
Izvērtēt iespēju ieviest un lietderību priekšlikumam noteikt iespēju konstitucionālajai tiesai interpretēt konstitucionālās tiesību normas, neskarot jautājumus par likuma atbilstību konstitūcijai. Tas varētu būt noderīgi likumdošanas procesā, iespējams, atzinumu veidā, it īpaši ņemot vērā šā brīža likumdošanas procesa Latvijā kvalitāti, it īpaši likumu grozīšanu un vēlāk atgriešanos pie iepriekšējās likuma redakcijas

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация