Secinājumi
Mājturība ir pieder pie mācību priekšmetu bloka – cilvēks un sabiedrība, kas ir ciešā saistībā ar ilgtspējības definīciju;
Mājturības tēmas ir ļoti elastīgas un viegli pakļaujas vides ilgtspējības aspekta integrācijai, jo mācību priekšmeta standartā iekļauta ilgtspējība;
Skolēniem mācot vides ilgtspējību jāņem vērā visi tās aspekti – kultūras, sociālais, vides un ekonomikas;
Pedagogu nepietiekamās zināšanas par ilgtspējīgu attīstību ir galvenā problēma, lai mācību priekšmetā integrētu ilgtspējības pamatnostādnes;
Secinājumi
Ilgtspējības integrācija pagaidām nav pedagogu prioritāte jo ir atbilstošas literatūras trūkums;
Lai mācību priekšmetā varētu integrēt vides ilgtspējības aspektus, pedagogam pašam tie ir jāpārzina un jābūt ieinteresētam un radošam ilgtspējības realizācijai skolā;
Ja pedagogs apzinās vides ilgtspējības ekonomiskā aspekta plašās iespējas, tad spēs ieinteresēt arī skolēnus aspektu apguvē un radošā pieejā mācību procesam.
…