Автор:
Оценка:
Опубликованно: 03.11.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Socio-kultūras perspektīva sociālā darba praksē ar sociālo grupu - bērni invalīd', 1.
  • Реферат 'Socio-kultūras perspektīva sociālā darba praksē ar sociālo grupu - bērni invalīd', 2.
  • Реферат 'Socio-kultūras perspektīva sociālā darba praksē ar sociālo grupu - bērni invalīd', 3.
  • Реферат 'Socio-kultūras perspektīva sociālā darba praksē ar sociālo grupu - bērni invalīd', 4.
  • Реферат 'Socio-kultūras perspektīva sociālā darba praksē ar sociālo grupu - bērni invalīd', 5.
  • Реферат 'Socio-kultūras perspektīva sociālā darba praksē ar sociālo grupu - bērni invalīd', 6.
  • Реферат 'Socio-kultūras perspektīva sociālā darba praksē ar sociālo grupu - bērni invalīd', 7.
  • Реферат 'Socio-kultūras perspektīva sociālā darba praksē ar sociālo grupu - bērni invalīd', 8.
  • Реферат 'Socio-kultūras perspektīva sociālā darba praksē ar sociālo grupu - bērni invalīd', 9.
  • Реферат 'Socio-kultūras perspektīva sociālā darba praksē ar sociālo grupu - bērni invalīd', 10.
  • Реферат 'Socio-kultūras perspektīva sociālā darba praksē ar sociālo grupu - bērni invalīd', 11.
  • Реферат 'Socio-kultūras perspektīva sociālā darba praksē ar sociālo grupu - bērni invalīd', 12.
  • Реферат 'Socio-kultūras perspektīva sociālā darba praksē ar sociālo grupu - bērni invalīd', 13.
Фрагмент работы

Nelaime nešķiro nabags vai bagāts ,kādas tautības vai ticības ,vietu un laiku ,tā atnāk neaicināta Šo bērnu audzināšanā ir nepieciešama īpaša pieeja , bērni ar sensoriem traucējumiem (redzes un/vai dzirdes ) dzimst visā Latvijas teritorijā ,bet izglītojošas iestādes ir tikai Rīgā, Rīgas rajonā pilsētā Jūrmala , Cēsīs un Alūksnē ,līdz ar to tiem bērniem , kuri nedzīvo šajās pilsētās ,ir liegta iespēja iegūt izglītību speciālajās mācību iestādēs un/vai bērns būtu jāsūta internātskolā vai diennakts pirmskolas mācību iestādē .
Izglītības ministrija kopīgi ar psiholoģisko un sociālo dienestu ir nonākusi pie secinājuma , ka nepieciešams radīt bērniem invalīdiem tādus izglītošanas un audzināšanas apstākļus , lai bērns , nebūdams projām no ģimenes , saņemtu visu normālai attīstībai nepieciešamo , tāpat kā pārējie bērni , kuriem nav veselības problēmu.…

Коментарий автора
Atlants