Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.06.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 20-й век (1900–1999 гг.)
2000–2010 гг.
  • Презентация 'Mūsdienu arhitektūras virzieni Rīgā', 1.
  • Презентация 'Mūsdienu arhitektūras virzieni Rīgā', 2.
  • Презентация 'Mūsdienu arhitektūras virzieni Rīgā', 3.
  • Презентация 'Mūsdienu arhitektūras virzieni Rīgā', 4.
  • Презентация 'Mūsdienu arhitektūras virzieni Rīgā', 5.
  • Презентация 'Mūsdienu arhitektūras virzieni Rīgā', 6.
  • Презентация 'Mūsdienu arhitektūras virzieni Rīgā', 7.
  • Презентация 'Mūsdienu arhitektūras virzieni Rīgā', 8.
  • Презентация 'Mūsdienu arhitektūras virzieni Rīgā', 9.
  • Презентация 'Mūsdienu arhitektūras virzieni Rīgā', 10.
  • Презентация 'Mūsdienu arhitektūras virzieni Rīgā', 11.
  • Презентация 'Mūsdienu arhitektūras virzieni Rīgā', 12.
  • Презентация 'Mūsdienu arhitektūras virzieni Rīgā', 13.
  • Презентация 'Mūsdienu arhitektūras virzieni Rīgā', 14.
  • Презентация 'Mūsdienu arhitektūras virzieni Rīgā', 15.
  • Презентация 'Mūsdienu arhitektūras virzieni Rīgā', 16.
  • Презентация 'Mūsdienu arhitektūras virzieni Rīgā', 17.
  • Презентация 'Mūsdienu arhitektūras virzieni Rīgā', 18.
  • Презентация 'Mūsdienu arhitektūras virzieni Rīgā', 19.
  • Презентация 'Mūsdienu arhitektūras virzieni Rīgā', 20.
  • Презентация 'Mūsdienu arhitektūras virzieni Rīgā', 21.
  • Презентация 'Mūsdienu arhitektūras virzieni Rīgā', 22.
Фрагмент работы

Arhitektūras stils un mākslas stils
vispārējā nozīmē ir katrā konkrētajā laika periodā lietots mākslinieciskās izteiksmes līdzekļu un radošu principu kopums.
Arhitektūra
ir telpas veidošanas māksla.

Gadsimtiem ilgi arhitektūra
ir bijusi konkrētā laika sabiedrības estētisko vajadzību spogulis.
Neskatoties
uz dažādiem stiliem
un stilistiskajām ievirzēm,
pieprasījums pēc estētiski augstvērtīgas arhitektūras saglabājas,
īpaši mūsdienās uzsverot tendenci arhitektūrā integrēt dažādus
mākslas veidus.

Dekonstruktīvisms pasaulē galvenokārt pazīstams atsevišķu meistaru izpildījumā un ir kaut stipri atraktīva, tomēr visai ierobežota parādība.
Arī Rīgas arhitektūrā ir tikai daži šīs formu spēles vingrinājumi, lielākoties attiecībā pret celtnes pamatapjomu savērstu vai sagāztu atsevišķu tā daļu vai elementu veidā.…

Коментарий автора
Atlants