.
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.03.2025.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
  • Эссе 'Skolotāja sociāli emocionālās kompetences nozīme profesionālajā darbā', 1.
  • Эссе 'Skolotāja sociāli emocionālās kompetences nozīme profesionālajā darbā', 2.
  • Эссе 'Skolotāja sociāli emocionālās kompetences nozīme profesionālajā darbā', 3.
  • Эссе 'Skolotāja sociāli emocionālās kompetences nozīme profesionālajā darbā', 4.
Фрагмент работы

“Sociāli emocionālā mācīšanās (SEM) ir vispārīgs termins, ko 1994. gadā izveidoja Fetzer Institute, Amerikas fonds, kas atbalsta virkni iniciatīvu, kuru mērķis ir sekmēt jauniešu sociālo un emocionālo labklājību, novērst uzvedības problēmas un riskantu uzvedību izglītības vidē. “(SEM) Sociāli emocionālās prasmes un vērtības ir būtisks aspekts katra cilvēka dzīvē, kas ietekmē mūsu attiecības ar citiem un ar sevi pašu.
Sociāli emocionālā mācīšanās ir process, kurā bērni un pieaugušie apgūst zināšanas, attieksmes un prasmes, kas nepieciešamas, lai saprastu un pārvaldītu emocijas, spētu veidot un uzturēt pozitīvas attiecības, risinātu problēmas, izvirzītu un sasniegtu mērķus, pieņemtu atbildīgus lēmumus, efektīvi mācītos un dotu ieguldījumu savās ģimenēs un sabiedrībā kopumā (Nacionālā enciklopēdija). …

Atlants