Автор:
Оценка:
Опубликованно: 31.08.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Конспект '9.Saeimas priekšvēlēšanu kampaņas žurnālistikas un reklāmas tekstu analīze', 1.
  • Конспект '9.Saeimas priekšvēlēšanu kampaņas žurnālistikas un reklāmas tekstu analīze', 2.
  • Конспект '9.Saeimas priekšvēlēšanu kampaņas žurnālistikas un reklāmas tekstu analīze', 3.
  • Конспект '9.Saeimas priekšvēlēšanu kampaņas žurnālistikas un reklāmas tekstu analīze', 4.
Фрагмент работы

Laikā, ko var nodēvēt par informācijas laikmetu, liela nozīme jebkuriem notikumiem, kuru sekas var skart vairākus indivīdus, ir masu medijiem - tieši tie var veidot jebkura atsevišķa cilvēka uzskatus, izmantojot dažādus rāmējuma veidus, un pakļaujot mediju lietotāja uztveri tiem vēlamajā veidā. Viens no būtiskākajiem, sabiedrību ietekmējošajiem notikumiem, ir Saeimas vēlēšanas, kuru iznākumu būtiski iespaido mediji. Ikvienam interesentam medijos iespējams lasīt dažāda rakstura informāciju par potenciālajiem Saeimas kandidātiem, turklāt tā var būt gan žurnālistika, gan arī apmaksāta informācija – reklāmraksti.
Taču, tā kā Latvijas tautas uzticība valdošajiem spēkiem joprojām nav īpaši augsta, jebkuram no medijiem iespējams veidot vēlētāju viedokli. Un mediji arī to dara, veidojot rāmējumus, kas ļauj vēlētājiem uztvert un identificēt šķietami nenosakāmu skaitu notikumu. Tas iespējams, jo mediji, bet jo īpaši prese, ir būtisks informācijas pārvaldības institūts, kas nodrošina publisko debašu iespējas, vācot un atlasot informāciju un veidojot rāmējumus, kas saista kopā notikumus, konceptus, izteikumus, tēlus. …

Коментарий автора
Atlants