Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.03.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Sabiedrisko attiecību konsultanti krīzes situācijās', 1.
  • Конспект 'Sabiedrisko attiecību konsultanti krīzes situācijās', 2.
  • Конспект 'Sabiedrisko attiecību konsultanti krīzes situācijās', 3.
  • Конспект 'Sabiedrisko attiecību konsultanti krīzes situācijās', 4.
  • Конспект 'Sabiedrisko attiecību konsultanti krīzes situācijās', 5.
  • Конспект 'Sabiedrisko attiecību konsultanti krīzes situācijās', 6.
Фрагмент работы

Kas ir sabiedriskās attiecības (PR - Public Relations)? Zināmā mērā tā ir informācijas plūsma no uzņēmuma uz sabiedrību. Tā ir tikpat svarīga arī pretējā virzienā - no sabiedrības uz uzņēmumu.
Sabiedriskās attiecības ir mērķtiecīgi plānots un vadīts pasākumu kopums, kas veido un uztur Jūsu uzņēmuma tēlu sabiedrībā, kā arī informē sabiedrību par Jūsu uzņēmuma darbību, mērķiem un filozofiju, tādā veidā vairojot klientu un patērētāju uzticību uzņēmumam un tā produktam.
Sabiedriskām attiecībām ir vairākas funkcijas jeb darbības lauki. Šīs aktivitāšu sfēras ir saistītas ar popularitātes celšanu, sabiedrības informēšanu, noieta veicināšanu, kontaktu veidošanu, uzņēmumam stabilas vietas radīšanu sabiedrībā, kā arī aktīvs darbs krīzes situācijās, cenšoties atjaunot uzņēmuma labo slavu vai nenodarīt tai ievērojamus kaitējumus.
Lai to visu varētu realizēt, sabiedriskajām attiecībām, tāpat ka reklāmai un veicināšanas pasākumiem, ir jābūt plānotām.
Tā kā uzņēmums pats nevar visu kontrolēt, par ļoti būtisku pasākumu izvēršas attiecību veidošana ar presi.…

Коментарий автора
Atlants