• ES 2019.gada 17.aprīļa direktīvas 2019/790 par autortiesībām un blakustiesībām digitālajā vienotajā tirgū un ar ko groza Direktīvas 96/9/EK un 2001/29/EK analīze

     

    Реферат11 Право

Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.09.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Реферат 'ES 2019.gada 17.aprīļa direktīvas 2019/790 par autortiesībām un blakustiesībām d', 1.
  • Реферат 'ES 2019.gada 17.aprīļa direktīvas 2019/790 par autortiesībām un blakustiesībām d', 2.
  • Реферат 'ES 2019.gada 17.aprīļa direktīvas 2019/790 par autortiesībām un blakustiesībām d', 3.
  • Реферат 'ES 2019.gada 17.aprīļa direktīvas 2019/790 par autortiesībām un blakustiesībām d', 4.
  • Реферат 'ES 2019.gada 17.aprīļa direktīvas 2019/790 par autortiesībām un blakustiesībām d', 5.
  • Реферат 'ES 2019.gada 17.aprīļa direktīvas 2019/790 par autortiesībām un blakustiesībām d', 6.
  • Реферат 'ES 2019.gada 17.aprīļa direktīvas 2019/790 par autortiesībām un blakustiesībām d', 7.
  • Реферат 'ES 2019.gada 17.aprīļa direktīvas 2019/790 par autortiesībām un blakustiesībām d', 8.
  • Реферат 'ES 2019.gada 17.aprīļa direktīvas 2019/790 par autortiesībām un blakustiesībām d', 9.
  • Реферат 'ES 2019.gada 17.aprīļa direktīvas 2019/790 par autortiesībām un blakustiesībām d', 10.
  • Реферат 'ES 2019.gada 17.aprīļa direktīvas 2019/790 par autortiesībām un blakustiesībām d', 11.
Фрагмент работы

3. Secinājumi un priekšlikumi Autores ieskatā, papildinot un grozot AL normas atbilstoši Direktīvai, nepastāv risks, ka verētu rasties tiesību normu kolīzija. Ieviešamie papildinājumi, it īpaši attiecībā uz preses materiālu publicēšanu digitālajā vidē, iespējams varētu radīt kolīzijas iespējamību, ja likumā “Par presi un citiem masu informācijas līdzekļiem” būtu ietveras normas, kas aizsargātu preses līdzekļu tiesības. Taču pagaidām, tikai AL regulē šos jautāmus. Tā kā vēl AL nav papildināts un grozīts, tad ir pāragri vērtēt to kādas iespējamas kolīzijas varētu rasties. Šiem jautājumiem ir jāpievērš uzmanība grozījumu izstrādes procesā un pēc tam jāvērtē to praktiskā piemērošanas izpausmes. Attiecībā uz sabiedrības iegvumiem, ko sniedz Direktīva, secināms, ka sabiedrība no šīm normām iegūst mazāk nekā autortiesību un blakustiesību subjekti. Tomēr Direktīva nodrošina to, ka sabiedrības locekļiem tiek nodrošināta iespēja izmantot visus digitālās vides sniegtos pakalpojumus, kas ietver iespējas izmantot ar autortiesībām un blakustiesībām aizsargātus objektus. Tāpat viens no ieguvumiem ir saistīts ar to, ka platformu uzturētāji ir atbildīgi par lietotāju publicēto materiālu atbilstošu izmantošanu. Tādējādi radot situāciju, kurā sabiedrības locekļi iegūst lielāku brīvību lietot un dalīties ar materiāliem digitālajā vidē.
Viens no lielākajiem sabiedrības zaudējumiem ir saistīts ar to, ka digitālās vides brīva izmantošana ir saistīta ar to, cik cieši platformu uzturētāji uzmanīs savās platformās publicētos un asptrādātos materiālus. Paredzams, ka platformu uzturētāji varētu ieviest stingrākus uzraudzības režīmus attiecībā uz to platformās publicētajiem materiāliem, lai izvairītos no paredzamās atbildības. Šāda uzraudzība varētu novest pie ierobežotām iespējām lietotājiem dalīties ar dažādiem materiāliem. Līdz ar to skaidrs, ka galvenā mērķauditoriju Direktīvai ir nevis sabiedrības locekļi, bet gan autortiesību un blaksutiesību subjekti un to tiesību aizsargāšana.…

Коментарий автора
Atlants