Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.08.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite. "Elizabete Design Hotel". Tūrisma vadība', 1.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite. "Elizabete Design Hotel". Tūrisma vadība', 2.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite. "Elizabete Design Hotel". Tūrisma vadība', 3.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite. "Elizabete Design Hotel". Tūrisma vadība', 4.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite. "Elizabete Design Hotel". Tūrisma vadība', 5.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite. "Elizabete Design Hotel". Tūrisma vadība', 6.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite. "Elizabete Design Hotel". Tūrisma vadība', 7.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite. "Elizabete Design Hotel". Tūrisma vadība', 8.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite. "Elizabete Design Hotel". Tūrisma vadība', 9.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite. "Elizabete Design Hotel". Tūrisma vadība', 10.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite. "Elizabete Design Hotel". Tūrisma vadība', 11.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite. "Elizabete Design Hotel". Tūrisma vadība', 12.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite. "Elizabete Design Hotel". Tūrisma vadība', 13.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite. "Elizabete Design Hotel". Tūrisma vadība', 14.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Tūrisma uzņēmuma apraksts    4
2.  Tūrisma uzņēmuma vides analīze (SVID)    7
3.  Viesnīcas vadības stratēģija    9
4.  Uzņēmuma informācijas sistēma    11
5.  Uzņēmuma kultūra    12
  Ieteikumi    13
  Literatūras saraksts    14
Фрагмент работы

4. Uzņēmuma kultūra
Par viesnīcu „Elizabete Hotel” cilvēki var uzzināt no interneta resursiem piemēram, savā mājas lapā www.elizabetehotel.lv, visizplatītākā mājas lapa ir www.booking.com, kuru cilvēki izmanto, lai sameklētu un rezervētu viesnīcas numuriņus. Vērtējot viesnīcas atpazīstamību sabiedrībā, manuprāt, tā ir liela, jo viesnīca veido dažādas mārketinga aktivitātes, kas popularizē tās atpazīstamībub(reklāmas stendi pilsētas ielās, bukleti, viesnīcā rīko pasākumus, izstādes). Prakses laikā secināju, ka šī viesnīca tiek „reklamēta” arī ar cilvēku starpniecību, kā, piemēram, bija ieradies klients no Igaunijas un vēlējās rezervēt numuriņu. Kients bija ieradies biznesa nolūkos uz Rīgu un pastāstīja, ka par šo viesnīcu iepriekš neko nebija dzirdējis līdz brīdim, ka draugi pastāstīja cik labi un patīkami šeit atpūtušies. Manuprāt, tas parāda to, ka labā apkalpošana, atmosfēra rada cilvēkos patīkamas sajūtas, lai ar tām dalītos un līdz ar to tādā veidā tiek reklamēta arī šī viesnīca un tā kļūst atpazīstamāka.
Viesnīcas tēlu, manuprāt, arī veido paši darbinieki un viņu savastarpējās attiecības, kuras prakses laikā novēroju, lai arī darbinieku savstarpējās attiecības nav visai pozitīvas un komunikācija ar viesnīcas īpašnieci nav augstā līmenī, darbinieki spēj koncentrēties savam darbam un rada viesnīcas patīkamo atmosfēru un mājīguma sajūtu, kas tiek minēts arī mājas lapas atsauksmēs.
Mūsdienās reklamēt, manuprāt, ir svarīgi, lai pilnveidotos, attīstītos, gūtu tēlu un atpazīstamību sabiedrībā. Viesnīcas vājā puse ir tā, ka netiek veidotas reklāmas,par tās plašajām iespējām ( sanāksmes zāli, retorānu, pasākumiem), lai orientētos uz daudz lielāku klientu loku, arī uz tiem, kas ceļo un nakšņo viesnīcās daudz retāk. Kā ieteikums, lai veicinātu viesnīcas atpazīstamību būtu, izpaltīt bukletus dažādās tūrisma aģentūrās un centros, ne tikai Rīgā, bet arī ārpus tās, kā arī piedalīties tūrisma izstādēs un veidot nelielas reklāmas citās mājas lapās, kas saistītas ar tūrisma nozari kopumā.

Коментарий автора
Atlants