-
Prakses atskaite, restorāns "Bergs"
2011–2015 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 3 | |
1. | VISPĀRĪGĀS ZIŅAS PAR UZŅĒMUMU | 4 |
2. | UZŅĒMUMA DARBĪBAS RAKSTUROJUMS | 6 |
2.1. | Viesnīcas apartamenti | 6 |
2.1.1. | Apartamentu cenas | 10 |
2.2. | Restorāns | 11 |
2.3. | Konferenču zāles | 13 |
2.3.1. | Stikla zāle | 13 |
2.3.2. | Mazā zāle | 14 |
2.3.3. | Bibliotēka | 15 |
2.4. | Veselības centrs | 16 |
2.4.1. | Masāžas kabinets | 16 |
2.4.2. | Fitnesa centrs | 16 |
3. | ORGANIZATORISKĀ STRUKTŪRA | 18 |
4. | SADARBĪBAS UZŅĒMUMI | 19 |
5. | HIGIĒNAS PASĀKUMI UZŅĒMUMĀ | 20 |
SECINĀJUMI | 21 | |
PRIEKŠLIKUMI | 22 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 23 | |
PIELIKUMS | 24 |
SECINĀJUMI
1. Hotel „Bergs” ir augstas klases viesnīca un restorāns. Hotel „Bergs” ir daļa no ēku kompleksa Berga Bazārā un darbojas jau kopš 2003. gada jūlija sākuma.
2. Restorāna galvenā mērķa grupa ir biznesa cilvēki gan vietējie, gan ārvalstu.
3. Restorāns ir starptautiski atzīts un ir iekļuvis 50 labāko Eiropas restorānu skaitā ieņemdams 40. vietu.
4. Restorānā tiek pasniegti augstas klases ēdieni un dzērieni. Viesnīcas restorāna šefpavārs Kaspars Jansons ir viens no labākajiem Latvijas pavāriem.
5. Restorānā klientiem tiek piedāvāta 5 ēdienu maltīte, vīnzinis ieteiks vislabāko un visatbilstošāko vīnu, maltītes iespējams ēst gan restorānā, gan stikla verandā, kā arī uz terases.
6. Hotel „Bergs” piedāvā dažāda veida apartamentus, kuri atšķiras ar platību un interjeru. Pieejami ir gan standarta apartamenti (studio tipa un divistabu), gan divstāvīgie apartamenti, kā arī penthouse tipa apartamenti.
7. Kā papildus pakalpojumus klientiem tiek piedāvātas dažāda veida konferenču zāles, bibliotēka, kā arī veselības centrs.
8. Uzņēmums strādā pēc augstiem standartiem, tiek ievērotas visas higiēnas normas, kā arī darba drošība, uzņēmumā strādā kvalificēti darbinieki.
…
Prakses atskaite „Ievadprakse viesmīlības uzņēmumos” veikta Hotel „Bergs” restorānā „Bergs” kā pavāra palīgam. Prakses laika posms 2011.gads. Lai prakses atskaite būtu aktuāla informācija, nepieciešams tikai atjaunot informāciju par cenām, jauno ēdienkarti, un izmaiņām par šefpavāru. To visu ērti var atrast viesnīcas mājas lapā. Prakses atskaitē aprakstīta informācija arī par: organizatoriskā struktūra, sadarbības uzņēmumi, higiēnas pasākumi uzņēmumā. Pielikumā noderīga informācija par tīrīšanas plānu, trauku mazgāšanas kārtība, ledusskapja kārtība.
