Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.11.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 22 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 1.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 2.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 3.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 4.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 5.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 6.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 7.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 8.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 9.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 10.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 11.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 12.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 13.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 14.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 15.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 16.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 17.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 18.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 19.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 20.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 21.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 22.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 23.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 24.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 25.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 26.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 27.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 28.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 29.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 30.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 31.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 32.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 33.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 34.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 35.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 36.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 37.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 38.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 39.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 40.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 41.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 42.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 43.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 44.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 45.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 46.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 47.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 48.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 49.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 50.
  • Дипломная 'Vecāku uzskati un pieredze par datoru izmantošanas iespējām jaunu iemaņu apgūšan', 51.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    4
  PĒTĪJUMA MĒRĶIS UN UZDEVUMI    5
  LITERATŪRAS APSKATS    6
1.  IKDIENAS NODARBES    6
2.  SPĒLE    7
2.1.  Spēle pirmsskolas vecumā    8
2.2.  Datorspēles    9
3.  PIRMSSKOLAS VECUMA BĒRNA RAKSTUROJUMS    12
4.  VIDES NOZĪME BĒRNU AGRĪNĀ DATORU IZMANTOŠANĀ    13
5.  DATORU LIETOŠANAS IETEKME UZ ATTĪSTĪBU PIRMSSKOLAS VECUMA BĒRNIEM    15
  PĒTĪJUMA METODES    18
  DALĪBNIEKI    18
  ĒTISKIE ASPEKTI    18
  INSTRUMENTI    18
  IZMĒĢINĀJUMA PĒTĪJUMS    18
  PĒTĪJUMA PROCEDŪRA    19
  DATU ANALĪZE    19
  PĒTĪJUMA REZULTĀTI    20
  PĒTĪJUMA REZULTĀTU ANALĪZE    25
  SECINĀJUMI    27
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    28
Фрагмент работы

Visā pasaulē informāciju tehnoloģijas ienāk ļoti strauji un arī Latvijā pēdējo gadu laikā tehnoloģiju attīstība un to piedāvātās iespējas ieņem nozīmīgu vietu cilvēku ikdienas dzīvē.
Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas (IKT) ietver sevī mobilos sakaru līdzekļus, internetu, datorus u.c. elektroniskas ierīces informācijas apstrādei, uzglabāšanai, nosūtīšanai un saņemšanai [1].
Lietot datoru, internetu, prast strādāt ar programmām ir būtiskas prasmes ikdienas dzīvē, kā arī darbā. Pēdējo gadu laikā pieaudzis datoru lietotāju skaits Latvijā: 2007. gadā 54 % strādājošo lietoja internetu un 70 % no viņiem to lietoja mājās [2].
Nozīmīgu lomu, pieņemot lēmumu par datora iegādi mājsaimniecībā, spēlē bērni un skolēni. Šī jaunākā lietotāju grupa ir sevišķi ieinteresēta datoru izmantošanā [3]. 2002. gada Latvijas izglītības informatizācijas sistēmas (LIIS) dati liecina, ka 95% Latvijas skolēnu ir ieinteresēti informātikas priekšmeta apguvē un daudzi no tiem vēlētos šo priekšmetu mācīties padziļināti. Mūsdienās tiek spriests arī par informātikas kā obligāta priekšmeta ieviešanu sākumskolā [4, 5]. …

Коментарий автора
Atlants