-
Speciālo pasākumu loma un to organizēšana
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Pasākumi kā komunikācijas kanāli sabiedrisko attiecību darbā | 4 |
1.1. | Mediju attiecības | 4 |
1.2. | Plānošna | 5 |
2. | Speciālie pasākumi | 9 |
2.1. | Pilsoņu pasākumi | 9 |
2.2. | Izstādes | 9 |
2.3. | Gadatirgi un festivāli | 10 |
2.4. | Preses konference | 10 |
2.5. | Konferences | 11 |
3. | Pasākumu mārketings | 16 |
3.1. | Uzņēmuma iekšējie pasākumi lojalitātes stiprināšanai | 18 |
3.2. | Septiņas lietas, kuras jaatceras rīkojot speciālo pasākumu | 19 |
Pasākums ir viens no sabiedrisko attiecību kampaņas stratēģijas posmiem, to sauc arī par komunikācijas kanālu, kas tāpat kā rīcība nav galarezultāts, bet tikai galarezultāta sasniegšanas līdzeklis. Savukārt sabiedrisko attiecību galarezultāts ir iznākums, kas paredzēts programmas mērķī un uzdevumos.[1; 548]
Autors tēmu „ Speciālo pasākumu loma un organizēšna” izvēlējās, lai ne tikai pilnveidotu savas teorētiskās zināšanas par pasākumu nozīmi, norises struktūru, ņemot vērā dažādus blakus apstākļus, bet arī no malas apskatītu vairāku pasākumu norisi, to gaitu un rezultātus. Galarezultātā autors izdarīja secinājumus un, ņemot vērā tos, izveidoja priekšlikumus, iespējams, veiksmīgāku pasākumu organizēšanai no sabiedrisko attiecību specifikas puses.
Lai spētu panākt izvirzīto mērķi - izprast speciālo pasākumu lomu un organizēšanu -, tā darba uzdevumi bija:
1)autoram bija nepieciešams izpētīt un analizēt zinātnisko literatūru;
2)izanalizēt prakses vietā organizētos speciālos pasākumus un to nozīmīgumu.
3)izdarīt savus secinājumus un priekšlikumus.
Izanalizējamo pasākumu izvēli autors izdarīja, ņemot vērā pasākumu veidus, to norisi, mērķauditorijasun rezultātu.
Šim studiju darbam, lai noskaidrotu dažādu sabiedrisko attiecību sfēras pazinēju viedokli, tika iepazīta zinātniskā literatūra no sekojošu autoru materiāliem: Skota M.Katlipa, Alena H.Sentera, Glena M.Brūma, Teikas Lapsa, Anne Gregorija, Dīters Herbsts, Alison Theaker,u.c.…
Pasākums ir viens no sabiedrisko attiecību kampaņas stratēģijas posmiem, to sauc ar_ par komunikācijas kanālu, kas tāpat kā rīcība nav galarezultāts, bet tikai galarezultāta sasniegšanas līdzeklis. Savukārt sabiedrisko attiecību galarezultāts ir iznākums, kas paredzēts programmas mērķos un uzdevumos.[1; 548] Autors t_mu „ Speci_lo pas_kumu loma un organiz__na” izv_l_j_s, lai ne tikai pilnveidotu savas teor_tisk_s zin__anas par pas_kumu noz_mi, norises strukt_ru, _emot v_r_ da__dus blakus apst_k_us, bet ar_ no malas apskat_tu vair_ku pas_kumu norisi, to gaitu un rezult_tus. Galarezult_t_ autors izdar_ja secin_jumus un, _emot v_r_ tos, izveidoja priek_likumus, iesp_jams, veiksm_g_ku pas_kumu organiz__anai no sabiedrisko attiec_bu specifikas puses.