Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.10.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Komunikācija', 1.
  • Реферат 'Komunikācija', 2.
  • Реферат 'Komunikācija', 3.
  • Реферат 'Komunikācija', 4.
  • Реферат 'Komunikācija', 5.
  • Реферат 'Komunikācija', 6.
  • Реферат 'Komunikācija', 7.
  • Реферат 'Komunikācija', 8.
  • Реферат 'Komunikācija', 9.
  • Реферат 'Komunikācija', 10.
  • Реферат 'Komunikācija', 11.
  • Реферат 'Komunikācija', 12.
  • Реферат 'Komunikācija', 13.
  • Реферат 'Komunikācija', 14.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
1.  Komunikācijas nozīme menedžera darbā    3
2.  Starppersonu komunikācijas formas    6
2.1.  Rakstveida komunikācija    6
2.2.  Verbālā jeb mutiskā komunikācija    7
3.  Cilvēku izturēšanās komunikācijas procesā    8
3.1.  Neverbālā komunikācija    9
4.  Komunikāciju veidi organizācijās    9
  Izmantotā literatūra    10
Фрагмент работы

Komunikācija ir informācijas, domu, uzskatu, apmaiņa starp cilvēkiem viņu darbības procesā.
Komunikācijas pastāvēšanai nepieciešami trīs nosacījumi:
*Jābūt vismaz diviem cilvēkiem
*Jābūt informācijai
*Jābūt informācijas nodošanas līdzekļiem
Efektīvai komunikācijai ir būtiska nozīme visā tautsaimniecībā, valdības un militārās organizācijās, biznesā, apkalpošanas jomā, ģimenē, visur, kur cilvēki nonāk savstarpējā saskarsmē
Efektīva komunikācija ir pārvaldības pamats. Komunikācijai jābūt divpusējai un nepārtrauktai. Tāpēc ir jāizmanto dažādi masu saziņas līdzekļi un metodes, lai nodotu īsto ziņu īstajiem cilvēkiem īstajā laikā.
Komunikācija skar visas menedžera funkcijas- plānošanu, organizēšanu, koordinēšanu, motivēšanu un kontroli.
Pastāv milzīgs daudzums komunikācijas kanālu, kā arī dažādu metožu un līdzekļu, kurus jāmācās izmantot. Tajā pašā laikā ir jāatceras, ka sekmīga vadība ir atkarīga no veiksmīgām personiskajām attiecībām. Un tādas iespējams nodibināt, ja saskarsme ar cilvēkiem ir neformāla, nepiespiesta un draudzīga.…

Коментарий автора
Atlants