Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.06.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Pusaudžu mobinga īpatnības skolas vidē saistībā ar pašvērtējumu', 1.
  • Презентация 'Pusaudžu mobinga īpatnības skolas vidē saistībā ar pašvērtējumu', 2.
  • Презентация 'Pusaudžu mobinga īpatnības skolas vidē saistībā ar pašvērtējumu', 3.
  • Презентация 'Pusaudžu mobinga īpatnības skolas vidē saistībā ar pašvērtējumu', 4.
  • Презентация 'Pusaudžu mobinga īpatnības skolas vidē saistībā ar pašvērtējumu', 5.
  • Презентация 'Pusaudžu mobinga īpatnības skolas vidē saistībā ar pašvērtējumu', 6.
  • Презентация 'Pusaudžu mobinga īpatnības skolas vidē saistībā ar pašvērtējumu', 7.
  • Презентация 'Pusaudžu mobinga īpatnības skolas vidē saistībā ar pašvērtējumu', 8.
  • Презентация 'Pusaudžu mobinga īpatnības skolas vidē saistībā ar pašvērtējumu', 9.
  • Презентация 'Pusaudžu mobinga īpatnības skolas vidē saistībā ar pašvērtējumu', 10.
  • Презентация 'Pusaudžu mobinga īpatnības skolas vidē saistībā ar pašvērtējumu', 11.
Фрагмент работы

Problēmas aktualitāte
Mobings jeb psiholoģiskais terors skolās mūsdienās ir ļoti aktuāls temats. Šodien šī parādība nereti ir sastopama pusaudžu vidū. Piemēram, Latvijas skolās ir reģistrēti daudzi gadījumi, kad bērni, jaunieši pielieto gan fizisko gan emocionālo vardarbību pret apkārtējiem cilvēkiem.

Pētījuma jautājumi:
1. Vai pastāv saistība starp mobinga izpausmes īpatnībām un pašvērtējumu skolas vidē?
2. Vai pastāv dzimuma atšķirības pēc mobinga izpausmes īpatnībām pusaudžiem skolas vidē?
3. Vai pastāv saistība starp piederības problēmu un mobinga esamību?

Atlants