Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.11.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Конспект '"LEXUS" tirgus izpēte', 1.
  • Конспект '"LEXUS" tirgus izpēte', 2.
  • Конспект '"LEXUS" tirgus izpēte', 3.
  • Конспект '"LEXUS" tirgus izpēte', 4.
  • Конспект '"LEXUS" tirgus izpēte', 5.
  • Конспект '"LEXUS" tirgus izpēte', 6.
Фрагмент работы

Ir diezgan grūti noteikt, kad sākas un kad beidzas katrs posms. Visām precēm dzīves cikla līkne nav vienāda, jo dažas preces no ieviešanas stadijas pāriet tieši uz brieduma stadiju, bet citas no brieduma stadijas pāriet atkārtotā augšanas stadijā. Atšķirīgi preču dzīves cikla modeļi ir saistāmi ar stilu, modi un tās untumiem un citiem faktoriem.
Tomēr, pamatojoties uz vispārējo preces dzīves cikla koncepciju, menedžeriem jāizstrādā mārketinga stratēģija katrai stadijai.
Lēmumi, kurus pieņem ražojumu un sortimenta politikā, ir vidējam vai ilgstošam laika periodam, tomēr ir jāsaglabā iespēja asi un iespējami ātri reaģēt uz izmaiņām tirgū, lai spētu paildzināt preces dzīves ilgumu.…

Коментарий автора
Atlants