-
Programma "3 Ds MAX 5"
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Ievads | 3 |
2. | Nedaudz vēstures | 4 |
3. | Izmaiņas 3 ds max 5 | 4 |
4. | Skats no 3 ds max 5 loga | 5 |
5. | Kas ir jauns rīkos | 6 |
Edit | 6 | |
Tools | 6 | |
Views | 7 | |
Create | 7 | |
Modifiers | 7 | |
Animation | 7 | |
Graph Editors | 8 | |
Rendering | 8 | |
6. | 3 Ds max veidoti attēli, objekti, utt. | 8 |
Astoņus gadus atpakaļ, jau tālajā 1996-ā gadā, nāca gaismā programma ar daudzsološu nosaukumu 3D Studio Max. Līdz tam ilgus gadus praktiski vienīgā pilnvērtīgā kompjūtermodelēšanas programma PC-platformā bija vecā, labā 3D Studio priekš DOS. Vēl līdz tās ceturtās versijas iznākšanai izgatavotājs Autodesk tomēr saprata, ka tā dzīvi turpināt nedrīkst, izveidoja apakšnodaļa Kinetix, kurai uz pleciem gulēja smaga nasta – izveidot kaut ko unikālu, jaudīgu, kas domāts jaunai kompjūteru un mākslinieku paaudzei. Nedaudz ilgāk kā pēc trijiem gadiem jaundzimušais kolektīvs izstādīja sabiedrībsa kritikai jauno paketi, kas domāta darbam ar grafiku, kas no iepriekšējām versijām atšķiras ne tikai ar nosaukmumam pielikto vārdu MAX.
Bija izstrādāts jauns interaktīvs 32-kategorijas interface, programma zaudēja dažus iepriekšējo versiju ierobežojumus, nu un, protams, maksimāli palielinājās paketes iespējas, kā jau bija paredzēts- tauta tūlīt pat aizmirsa par iepriekšējām versijām un skaitīt no nulles, precīzāk no viens. Tālāk sej=koja 1.1; 1.2; 2.0, bet versija 2.5 likās, ka ir ideāla. Bija izgatavots šedevrs. Reaktīva attīstība C/SC – tehnoloģija paaugstināja kompjūtera klasi PC uz jaunu kvalitātes līmeni. Profesionāļi pat sāka skatīties uz šo platformu, kā uz vērtīgu alternatīvu RISC kompjūteriem, kuri līdz tam laikam viennozīmīgi bija favorīti kompjūtergrafikā. Šobrīd jau pastāv sestā versija 3D studio MAX n simtiem pieslēdamu moduļu no citiem izstrādātājiem.…
Mūsdienās, gandrīz uz katra soļa var dzirdēt kādu runājam par kompjūtergrafiku un animāciju. Ar tām ir piepildītas visas firmas, bez tām nevar pastāvēt ne reklāmas, ne spēļu bizness. Skatoties uz šo brīnumaino neprātu, tikai galīgs sliņķis negribēs izmēģināt savus spēkus šajā darbības sfērā. Uzreiz rodas jautājums - ar ko tad, lai sāk? Izlasot šīs iepriekšējās rindiņas Jūs jau esat spēris pirmos soļus pretī nezināmajam. Un pēc pirmās mācības Jūs varēsit izjust mainīgās 3D tehnoloģijas pasaules jauko daiļradi, kur vienīgais iespēju ierobežojums ir Jūsu fantāzijas horizonts.