Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.08.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Ko pēta salīdzinošā politika?', 1.
  • Конспект 'Ko pēta salīdzinošā politika?', 2.
  • Конспект 'Ko pēta salīdzinošā politika?', 3.
  • Конспект 'Ko pēta salīdzinošā politika?', 4.
  • Конспект 'Ko pēta salīdzinošā politika?', 5.
  • Конспект 'Ko pēta salīdzinošā politika?', 6.
  • Конспект 'Ko pēta salīdzinošā politika?', 7.
Фрагмент работы

Reizēm var saskarties ar problēmu, ka nevis problēmai pielāgo metodi, bet gan problēmu pielāgo metodei, kur, tādā gadījumā, rezultāts arī nav kvalitatīvs. Tā pat arī, pirms izpētes, ir skaidri jādefinē pētāmā problēma un tās kodols – KO tieši pēta. Piemēram, ekonomiskā attīstība var tikt panākta ar daudziem faktoriem, katrai valstij atšķirīgi, to ietekmē ļoti daudzi elementi, kā, piemēram, sociālais modelis, kurš, savukārt, kopā ar ekonomiku un katrs atsevišķi ietekmē arī demokrātiju, un bieži gala rezultātā nav konkrētas skaidrības, kas konkrēti un kādam mērķim ir ticis salīdzināts un uz ko tas norāda – pētījumi šādā gadījumā ir pavirši.
Mazo N izpētes metode ir kvalitatīva metode, kas pēta mazāka skaita objektus. Kvalitatīvā salīdzinošā metode, atšķirībā no kvantitatīvās, nevis piedāvā analīzi un aptuvenu prognozi, problēmu izņemot no konteksta, bet gan problēmai pievēršas daudz dziļāk, piedāvājot arī attiecīgo kontekstu. Taču, kā jau tika minēts, kvalitatīvā metode apskatītu tikai konkrētos gadījumus – konkrētās valstis, un nepiedāvā plašāku apskatu.


Коментарий автора
Atlants