Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.11.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Matemātiskās domāšanas attīstība pirmsskolā bērniem no piecu līdz septiņu gadu v', 1.
  • Презентация 'Matemātiskās domāšanas attīstība pirmsskolā bērniem no piecu līdz septiņu gadu v', 2.
  • Презентация 'Matemātiskās domāšanas attīstība pirmsskolā bērniem no piecu līdz septiņu gadu v', 3.
  • Презентация 'Matemātiskās domāšanas attīstība pirmsskolā bērniem no piecu līdz septiņu gadu v', 4.
  • Презентация 'Matemātiskās domāšanas attīstība pirmsskolā bērniem no piecu līdz septiņu gadu v', 5.
  • Презентация 'Matemātiskās domāšanas attīstība pirmsskolā bērniem no piecu līdz septiņu gadu v', 6.
  • Презентация 'Matemātiskās domāšanas attīstība pirmsskolā bērniem no piecu līdz septiņu gadu v', 7.
  • Презентация 'Matemātiskās domāšanas attīstība pirmsskolā bērniem no piecu līdz septiņu gadu v', 8.
  • Презентация 'Matemātiskās domāšanas attīstība pirmsskolā bērniem no piecu līdz septiņu gadu v', 9.
  • Презентация 'Matemātiskās domāšanas attīstība pirmsskolā bērniem no piecu līdz septiņu gadu v', 10.
  • Презентация 'Matemātiskās domāšanas attīstība pirmsskolā bērniem no piecu līdz septiņu gadu v', 11.
  • Презентация 'Matemātiskās domāšanas attīstība pirmsskolā bērniem no piecu līdz septiņu gadu v', 12.
Фрагмент работы

Bērnu matemātiskās attīstības problēmas
Pirmsskolas vecuma bērnu matemātiskās attīstības problēma aktualizējas sekojošu iemeslu dēļ:
paaugstinājās bērnu vecuma iespējas matemātiskā satura apguvē,
paaugstinājās skolas prasības pirmsskolas vecuma bērnu matemātisko prasmju sagatavošanai,
mainījās nosacījumi (ekonomiskie, tehniskie, sociālie),
izmainījās arī vecāku attieksme pret bērnu audzināšanu un izglītību.

Matemātiskās attīstības problēmu pētnieku rekomendācijas
Matemātiskās attīstības problēmu pētnieki rekomendē
*organizēt bērnu daudzveidīgu darbību (produktīvu, spēļu, mācību, izlūkošanas, eksperimentālu, novērošanu, saskarsmi), *vecākos pirmsskolniekus aktīvi iesaistīt zināšanu meklēšanas procesā,
*padziļināt un paplašināt iegūtās zināšanas, nevis saskaitīt tās kā skaitliskās darbības.

Коментарий автора
Atlants