Оценка:
Опубликованно: 16.04.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Конспект 'Informātikas mācību metodika pamatskolā un vidusskolā', 1.
  • Конспект 'Informātikas mācību metodika pamatskolā un vidusskolā', 2.
  • Конспект 'Informātikas mācību metodika pamatskolā un vidusskolā', 3.
  • Конспект 'Informātikas mācību metodika pamatskolā un vidusskolā', 4.
  • Конспект 'Informātikas mācību metodika pamatskolā un vidusskolā', 5.
  • Конспект 'Informātikas mācību metodika pamatskolā un vidusskolā', 6.
  • Конспект 'Informātikas mācību metodika pamatskolā un vidusskolā', 7.
  • Конспект 'Informātikas mācību metodika pamatskolā un vidusskolā', 8.
  • Конспект 'Informātikas mācību metodika pamatskolā un vidusskolā', 9.
  • Конспект 'Informātikas mācību metodika pamatskolā un vidusskolā', 10.
  • Конспект 'Informātikas mācību metodika pamatskolā un vidusskolā', 11.
  • Конспект 'Informātikas mācību metodika pamatskolā un vidusskolā', 12.
  • Конспект 'Informātikas mācību metodika pamatskolā un vidusskolā', 13.
  • Конспект 'Informātikas mācību metodika pamatskolā un vidusskolā', 14.
  • Конспект 'Informātikas mācību metodika pamatskolā un vidusskolā', 15.
  • Конспект 'Informātikas mācību metodika pamatskolā un vidusskolā', 16.
  • Конспект 'Informātikas mācību metodika pamatskolā un vidusskolā', 17.
  • Конспект 'Informātikas mācību metodika pamatskolā un vidusskolā', 18.
  • Конспект 'Informātikas mācību metodika pamatskolā un vidusskolā', 19.
  • Конспект 'Informātikas mācību metodika pamatskolā un vidusskolā', 20.
  • Конспект 'Informātikas mācību metodika pamatskolā un vidusskolā', 21.
  • Конспект 'Informātikas mācību metodika pamatskolā un vidusskolā', 22.
  • Конспект 'Informātikas mācību metodika pamatskolā un vidusskolā', 23.
  • Конспект 'Informātikas mācību metodika pamatskolā un vidusskolā', 24.
  • Конспект 'Informātikas mācību metodika pamatskolā un vidusskolā', 25.
  • Конспект 'Informātikas mācību metodika pamatskolā un vidusskolā', 26.
  • Конспект 'Informātikas mācību metodika pamatskolā un vidusskolā', 27.
  • Конспект 'Informātikas mācību metodika pamatskolā un vidusskolā', 28.
  • Конспект 'Informātikas mācību metodika pamatskolā un vidusskolā', 29.
  • Конспект 'Informātikas mācību metodika pamatskolā un vidusskolā', 30.
  • Конспект 'Informātikas mācību metodika pamatskolā un vidusskolā', 31.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Teorētiskā ievaddaļa    3
  Praktiskā daļa    7
  Stundas nosaukums: Personālā datora svarīgākās ierīces, to funkcijas (1. mācību gads, 2. stunda)    7
  Stundas nosaukums: Rakstzīmju un rindkopu noformēšana. (1. mācību gads, 11. stunda)    9
  Stundas nosaukums: Attēlu ievietošana dokumentā (1. mācību gads, 12. stunda)    11
  Stundas nosaukums: Multivides sistēmas. Darbs ar kompaktdiskiem (1. mācību gads, 15. stunda)    13
  Stundas nosaukums: Ergonomika (2. mācību gads, 1. stunda)    15
  Stundas nosaukums: Darbs ar mapēm un datnēm (2. mācību gads, 27. stunda)    18
Фрагмент работы

Teorētiskā ievaddaļa

Stundu plāni tika sagatavoti ņemot par pamatu:
1. Informātika. Mācību priekšmeta standarts 5.–7.klasei. Apstiprināts ar Izglītības satura un eksaminācijas centra 2003. gada 13. oktobra rīkojumu Nr. 86
2. Informātika. Mācību programma pamatskolai. Paraugs.
3. LIIS izstrādātie mācību materiāli informātikā 5.klasei.
4. LIIS izstrādātie mācību materiāli informātikā 6.klasei.

Mācību priekšmeta standarts 5.–7.klasei
Informātikas mācību priekšmets pamatizglītībā tiek ieviests ar 2004./2005. mācību gadu – 5., 6. un 7. klasē to māca vienu mācību stundu nedēļā. Tā kā informācijas un komunikācijas tehnoloģijas attīstītās ļoti strauji, tiek noteikts pārejas posms standarta ieviešanai, t. i., 2003./2004., 2004./2005. un 2005./2006. mācību gadā standarta prasību izpildi sāk arī 7. klasē un apgūst trīs gados – 7., 8. un 9. klasē vienu mācību stundu nedēļā.
Standarts nosaka mācību priekšmeta mērķi, uzdevumus, obligāto saturu, pamatprasības tā apguvei, beidzot 7. klasi (pārejas periodā – 9. klasi), kā arī skolēnu mācību sasniegumu vērtēšanas formas un metodiskos paņēmienus. Standarts atbilst Valsts pamatizglītības standartā izvirzītajām prasībām.

Коментарий автора
Atlants