Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.10.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Бизнес план 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 1.
  • Бизнес план 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 2.
  • Бизнес план 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 3.
  • Бизнес план 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 4.
  • Бизнес план 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 5.
  • Бизнес план 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 6.
  • Бизнес план 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 7.
  • Бизнес план 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 8.
  • Бизнес план 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 9.
  • Бизнес план 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 10.
  • Бизнес план 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 11.
  • Бизнес план 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 12.
  • Бизнес план 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 13.
  • Бизнес план 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 14.
  • Бизнес план 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 15.
  • Бизнес план 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 16.
  • Бизнес план 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 17.
  • Бизнес план 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 18.
  • Бизнес план 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 19.
  • Бизнес план 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 20.
  • Бизнес план 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 21.
  • Бизнес план 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 22.
  • Бизнес план 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 23.
  • Бизнес план 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 24.
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
1. Jauna uzņēmuma izveidošanai ir nepieciešama tirgus izpēte un rūpīga finanšu aprēķināšana.
2. Plānotajam viesmīlības uzņēmumam ir izvēlēta izdevīga atrašanās vieta, lai piesaistītu patērētājus un veiksmīgi piedāvātu savus pakalpojumus.
3. Veicot uzņēmuma peļņas vai zaudējumu aprēķinu, var noteikt vai uzņēmums ir dzīvotspējīgs, pēc plānotā uzņēmuma aprēķinu datiem, tas darbotos ar peļņu.
4. Piedāvāto pakalpojumu un produktu cenas ir jāsastāda tā, lai tajās tiktu iekļauti visi cenu veidošanas ietekmējošie faktori.
5. Uzņēmums ar laiku, vadoties pēc aprēķinātās peļņas, var paplašināties un ieviest jaunas inovācijas.
6. Uzņēmumam ir maz konkurenti, kas atrastos tuvumā.
7. Rīgas viesmīlības uzņēmumi ir lieli plānotā uzņēmuma konkurenti, tikai attīstot un pilnveidojot ekskursiju objektus Ogres novadā, un meklējot sadarbības partnerus ar dažāda rakstura organizācijām gan Latvijā, gan ārzemēs, uzņēmums var sasniegt savus mērķus.




Коментарий автора
Atlants