-
Ceļu krāsošana
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācija | 2 | |
Saturs | 3 | |
Ievads | 4 | |
Priekvšvārds | 5 | |
Uzdevums par radioelektronikas shēmu projektēšanu | 6 | |
Uzdevums par trīm mājām un akām | 7 | |
Kas ir JAVA tehnoloģijas? | 8 | |
Javas valogas īpatnības | 9 | |
Analīzes un projektēšanas fāze. Abstrakcija | 10 | |
Koda apraksts | 12 |
Ievads
Mūsdienās cilvēki daudz laika pavada pie datora, it īpaši jaunatne- spēlējot. Laika nosišanai izmanto kādas mazas spēlītes, piemēram, Flash spēles. Pēc savas pierežes varu spriest, ka tieši speles palīdz nosist laiku vai vienkārši atpūsties.
Šis zinatniskais darbs tika veltīts spēlei, kuras varians izriet no visiem pazīstamas vecās paaudzes spēles „Kubik- rubik”, un jau modernizetās spēles uz līdzīgu tematu „ 3D Logic”. Tā ir loģiskā spēle, kura var daļēji pārslogot domāšanu, jo daudzos momentos ir nepieciešams palauzt galvu, bet tomēr ir diezgan interesanta.
Šī spēlīte tika rakstīta programmēšanas valodā JAVA. Spēlīte uztaisīta tikai uz 20 līmeņiem, līdz ar to, nenogurdina lietotāju. Bet ja ir nepieciešamība, limeņus piemest klāt.
Priekšvārds
Kursa darbam radniecīgais temats ir ņemts no diskrētasmatemātikas, bet tieši, no plakaniem un planāriem grafiem. Šo kursa darbu var attiecinat uz šķautņu krāsošanu, jo tur arī ir nepieciešmas krāsot ceņus tā, lai nebūtu vienādu krāsu no viersotnes abām pusēm.
Radniecīgie uzdevumi šaj spēlei ir- „Uzdevums par radioelektronikas shēmu projektēšanu” un „Uzdevums par 3 mājam un 3 akām”.
Dažos gadījumos ir svarīgi noskaidrot, vai dotajam grafam eksistē ģeometriskā interpretācija ar noteiktām īpašībām, piemēram, vai dotajam grafam eksistē ģeometriskā interpretācija, ka nekādām divam tās šķautnēm nav kopīgu punktu, izņemot,varbūt, to galavirsotnes.
…
Kursa darbs tiek veltīts nelieiaj spēlei, kura ir rakstita uz programmēšanas valodas JAVA. Tā ir parasta loģiska spele „3D Logic” tipa. Tajā ir 20 līmeņi(ja ir nepieciešamība, var arī piemes vel). Spēles mērķis- savienot pa pāriem krasas tā, lai to ceļi nekrustotos, tikai tadā veidā ir iespejams pariet uz nakamo līmeni. Visas darbības notiek ar pelītes kreisas pogas palidzību. Jūsu mērķis ir atrast celiņus priekš visām krāsām. Uzspiežot uz kadas krāsa, mēģiniet to savienot ar rūtiņu nokrasotu tada pašā krasā.
