Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.04.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Spānijas biznesa vide', 1.
  • Конспект 'Spānijas biznesa vide', 2.
  • Конспект 'Spānijas biznesa vide', 3.
  • Конспект 'Spānijas biznesa vide', 4.
  • Конспект 'Spānijas biznesa vide', 5.
  • Конспект 'Spānijas biznesa vide', 6.
Фрагмент работы

3.2. Spānija E.Holla skatījumā
Edvards Holls visas kultūras ir klasificējis divās grupās: zema vai augsta konteksta kultūras un monohronistos vai polihronistos.
Spānija pieder pie augsta konteksta kultūrām, jo uzņēmumu darbinieki, kā arī vadītāji pārsvarā balstās uz intuīciju un uzticēšanos nekā uz faktiem un statistiku. Darba devējs un ņēmējs pārsvarā kontaktējas „aci pret aci” - spāņi biznesā nevēlās izmantot neverbālo komunikāciju.
Spāņi ir polihronisti, jo mēdz darīt vairākas lietas vienlaicīgi. Viņi uzskata, ka laika plānojums ir mērķis, ko jāsasniedz, ja tas ir iespējams. Spāņiem galvenais ir attiecības, tāpēc laikam nav nozīmes. Tieši tādēļ, lai uzturētu šīs pēc iespējas labās attiecības ar kolēģiem visi plāni, grafiki un laika limiti tiek uzskatīti tikai par orientieriem.

3.3. Spānija pēc R.Lewis klasifikācijas
Pēc R.Lewis klasifikācijas Spānija izteikti pieder multiaktīvajai kultūrai, jo viss ko viņi dara notiek nepārtrauktā ritmā. Viņi daudz runā un pārtrauc viens otru, lai tikai izteiktu savu viedokli; daudzas lietas dara vienlaicīgi- sajūta, ka viņiem liekas, ka ja to nedarīšu tagad, tad neizdarīšu nekad, līdz ar to rodas tāda vēsa attieksme uz grafiku ievērošanu- „ Bet man taču tik daudz darba.” Spāņiem jebkurā gadījumā ir labi aizbildinājumi un visu to pasniedz diezgan emocionālā veidolā viegli pārliecinot personu uz sev vēlamo rezultātu.

Коментарий автора
Atlants