Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.05.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Viesnīcas "Radisson Blu" banketu organizācijas analīze', 1.
  • Презентация 'Viesnīcas "Radisson Blu" banketu organizācijas analīze', 2.
  • Презентация 'Viesnīcas "Radisson Blu" banketu organizācijas analīze', 3.
  • Презентация 'Viesnīcas "Radisson Blu" banketu organizācijas analīze', 4.
  • Презентация 'Viesnīcas "Radisson Blu" banketu organizācijas analīze', 5.
  • Презентация 'Viesnīcas "Radisson Blu" banketu organizācijas analīze', 6.
  • Презентация 'Viesnīcas "Radisson Blu" banketu organizācijas analīze', 7.
  • Презентация 'Viesnīcas "Radisson Blu" banketu organizācijas analīze', 8.
  • Презентация 'Viesnīcas "Radisson Blu" banketu organizācijas analīze', 9.
  • Презентация 'Viesnīcas "Radisson Blu" banketu organizācijas analīze', 10.
  • Презентация 'Viesnīcas "Radisson Blu" banketu organizācijas analīze', 11.
  • Презентация 'Viesnīcas "Radisson Blu" banketu organizācijas analīze', 12.
  • Презентация 'Viesnīcas "Radisson Blu" banketu organizācijas analīze', 13.
  • Презентация 'Viesnīcas "Radisson Blu" banketu organizācijas analīze', 14.
  • Презентация 'Viesnīcas "Radisson Blu" banketu organizācijas analīze', 15.
  • Презентация 'Viesnīcas "Radisson Blu" banketu organizācijas analīze', 16.
  • Презентация 'Viesnīcas "Radisson Blu" banketu organizācijas analīze', 17.
  • Презентация 'Viesnīcas "Radisson Blu" banketu organizācijas analīze', 18.
  • Презентация 'Viesnīcas "Radisson Blu" banketu organizācijas analīze', 19.
  • Презентация 'Viesnīcas "Radisson Blu" banketu organizācijas analīze', 20.
Фрагмент работы

Izvērtēts banketu organizācijas process viesnīcai ,,Radisson Blu” un salīdzināts ar teorētisko bāzi. Šajā procesā tika konstatētas dažas atkāpes no noteikumiem, kā arī faktori kas to ietekmē. Ir izvirzīti priekšlikumi kā ieverot tos noteikumus un uzlabot pakalpojumu kvalitāti un iekšējo darba vidi.…

Коментарий автора
Atlants