-
Interaktīvās mācību metodes
Уровень:
Университет
Литературный список:
8 единиц
Ссылки:
Использованы
Содержание
| Nr. | Название главы | Стр. |
| Ievads | 3 | |
| 1. | Kas ir mācību metode | 4 |
| 2. | Interaktīvās mācību metodes | 4 |
| 2.1. | Kas ir interaktīvā mācību metode | 4 |
| 2.2. | Interaktīvās mācīšanas mērķi | 5 |
| 2.3. | Iezīmes, kas atšķir interaktīvās metodes no tradicionālajām | 5 |
| 2.4. | Interaktīvo mācību metožu veidi | 6 |
| 3. | „Prāta vētra” | 6 |
| 3.1. | Kas ir „prāta vētra” | 6 |
| 3.2. | Galvenie jautājumi par metodi „prāta vētra” | 7 |
| 3.2.1. | Kāpēc? | 7 |
| 3.2.2. | Kā? | 7 |
| 3.3. | Ideju nozīmīguma novērtēšana „prāta vētrā” | 8 |
| Secinājumi | 10 | |
| Izmantoto informācijas avotu saraksts | 11 |
Фрагмент работы
Secinājumi
1.Metode ir viens no svarīgākajiem mācību procesa ārējās struktūras komponentiem.
2.Noteikta mācību metode spēj sekmēt mācību apguvi, skolēna domāšanu, aktivitāti, spriešanas spēju, komunikāciju un atbildību par savu viedokli un rīcību.
3.Interaktīvās mācību metodes novērš bailes kļūdīties, nepatiku pret kritiku, rosina respektēt citam citu, norunas un noteikumus, mudina uz godīgu un atklātu rīcību.
4.Ieguvums no „prāta vētras” ir tas, ka tā veicina radošu domāšanu un iztēli, kā arī tas, ka šī metode uzlabo attiecības klasē, jo ļauj demokrātiski pieņemt lēmumus.
…
Коментарий автора
īss apskats par interaktīvajām mācību metodēm, bet konkrētāk par vienu metodi - prāta vētru









