Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.12.2023.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 30 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 1.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 2.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 3.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 4.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 5.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 6.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 7.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 8.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 9.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 10.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 11.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 12.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 13.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 14.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 15.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 16.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 17.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 18.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 19.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 20.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 21.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 22.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 23.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 24.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 25.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 26.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 27.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 28.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 29.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 30.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 31.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 32.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 33.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 34.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 35.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 36.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 37.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 38.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 39.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 40.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 41.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 42.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 43.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 44.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 45.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 46.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 47.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 48.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 49.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 50.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 51.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 52.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 53.
  • Дипломная 'Pusdienu restorāna ,,Otto” ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 54.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    5
1.  LITERATŪRAS APSKATS    7
1.1.  Pašreizējās situācijas izvērtējums ēdināšanas jomā Latvijā un Baltijā    7
1.2.  Ēdināšanas pakalpojums un tā vērtības    10
1.2.1.  Kvalitatīvs ēdināšanas pakalpojums mūsdienās    10
1.2.2.  Ēdināšanas uzņēmumu klasifikācija    15
1.2.3.  Materiālās un nemateriālās vērtības    17
2.  PĒTĪJUMA OBJEKTS UN METODES    20
2.1.  Pusdienu restorāna ,,Otto” raksturojums    20
2.2.  Pētījuma metodes un metodika    22
2.2.1.  Aptaujas metode    23
2.2.2.  Eksperta atzinuma metode    24
3.  PĒTĪJUMA REZULTĀTI UN TO ANALĪZE    25
3.1.  Pusdienu restorāna „Otto” viesu anketēšanas rezultāti un to analīze    25
3.2.  Pusdienu restorāna „Otto” personāla anketēšana rezultāti un to izvērtējums    29
3.3.  Intervija ar pusdienu restorāna „Otto” valdes pārstāvi Rudīti Neibergu    31
3.4.  Pudienu restorāna “Otto” ēdināšanas pakalpojuma ekspertīze    33
3.5.  Rīcības plāns pusdienu restorāna „Otto”ēdināšanas pakalpojuma kvalitātes uzlabošanai    36
  SECINĀJUMI    39
  PRIEKŠLIKUMI    40
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    41
  PIELIKUMI    43
Фрагмент работы

Sabiedriskās ēdināšanas sektors ir ļoti būtiska daļa no viesmīlības nozares, kura
ietilpst Latvijai svarīgā tautsaimniecības sfērā - tūrisma nozare. Ēdināšanas uzņēmumiem ir
plaša spektra ietekme uz valsts tautsaimniecību, jo tie pilda vairākas ekonomiski un sociāli
svarīgas funkcijas, piemēram, veicina sabiedrības veselības uzlabošanu, jo ēdienu gatavo
saskaņā ar kontrolējošo institūciju izstrādātiem standartiem. Šobrīd ēdināšanas uzņēmumi
meklē dažādas inovatīvas idejas, kā attīstīt savu pakalpojumu, jo jāspēj piesaistīt savam
pakalpojumam arvien jauni klienti, būt pozitīvā sasaistē ar jau uzņēmumam lojālajiem
klientiem. Mūsdienās ēdināšanas uzņēmumam ir jābūt konkurētspējīgam ar citiem
uzņēmumiem, lai gūtu maksimāli lielāku peļņu.
Darba tēmas aktualitāti nosaka Latvijas kā Eiropas Savienības (ES) dalībvalsts
mērķis attīstīt tautsaimniecības nozares, tai skaitā sabiedriskās ēdināšanas sektoru, lai spētu
konkurēt Eiropas Savienības kopējā tirgū, savukārt konkurētspēju nosaka tieši sniegto
pakalpojumu kvalitāte. Ēdināšanas pakalpojuma kvalitāte (kvalitatīvu izejvielu
izmantošana, tehnoloģiski un no uzturzinātnes viedokļa pareizi pagatavots ēdiens,
profesionāls apkalpojošais personāls) ir galvenais faktors, kas veicina pieprasījumu pēc
konkrēta ēdināšanas uzņēmuma pakalpojuma, tādējādi stiprinot tā konkurētspēju vietējā
tirgū, kā arī veicinot tā atpazīstamību. Regulāri izvērtējot uzņēmuma sniegtos pakalpojumus,
savlaicīgi ir iespējams novērst trūkumus uzņēmumā, un sekmēt ēdināšanas uzņēmuma
turpmāko attīstību.
Bakalaura darba mērķis - analizēt pusdienu restorāna „Otto” (Jelgavas pilsēta)
ēdināšanas pakalpojuma kvalitāti.…

Коментарий редакции
Atlants