Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.09.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Hiperaktivitāte', 1.
  • Реферат 'Hiperaktivitāte', 2.
  • Реферат 'Hiperaktivitāte', 3.
  • Реферат 'Hiperaktivitāte', 4.
  • Реферат 'Hiperaktivitāte', 5.
Фрагмент работы

Mūsdienās atkarīgi strauji mainās konkrētās dzīves nosacījumi. Bērnība nav saudzējošs rezervāts, Tā ir pakļauta augstas tehnizācijas pakāpei, urbanizācijai ar visām tās radītām sekām arī slimības tai skaitā.
Veselības skaidrojumā, kas balstīts uz filozofisku nostādni – holismu (gr.holos-viss), nozīmē veselumu, vienotību – cilvēka ķermenis ir vienots veselums, kurā visas orgānu sistēmas, arī fiziskais un psihiskais ir cieši saistīti un darbojas saskaņoti.
Skolnieki, kuriem ir fiziskas dabas traucējumi, problēmas un veselības stāvokļa diktēti ierobežojumi tādā pakāpē, kā ir apgrūtināta viņu normālā līdzdalība klases ikdienas norisēs, rada skolai un skolotājiem daudz dažādu problēmu. Fiziskās veselības traucējumi ir vispārējā stāvokļa apzīmējums tiem skolniekiem, kuriem ir kāda medicīniski identificēta hroniska slimība, kas kavē saskari ar apkārtējo vidi (1.176). Medicīniskā diagnoze šādā gadījumā var būt bronhiālā astma.
Pēc ievērojama psihologa A. Maslova teorijas personības pilnvērtīgas attīstības virzītājspēki ir vajadzību apmierināšana. Attīstības pamatā ir fizisko, jeb organisko vajadzību apmierināšana. Taču normāla personibas attīstība nav iedomājama bez sociāliem un emocionāliem kontaktiem. Cilvēka personības veselīga attīstība ir atkarīga arī no pašvērtības, pašapziņas un to nosaka tas, cik viņš ir atzīts ģimenē, skolā utt.

Vecumposma īpatnības:
Vecuma perioda anatomiskās īpatnības;
Vecuma perioda fizioloģiskās īpatnības;
Vecuma perioda psiholoģiskās īpatnības.

Jaunākā skolas vecumā (6 – 11.g.) skolēniem raksturīga asinhronija kā interindividuālā attīstība tā intrtaindividuālā attīstība. …

Коментарий автора
Atlants