Оценка:
Опубликованно: 18.10.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'Mobilo ierīču izmantojums bērnu un jauniešu vidū', 1.
  • Эссе 'Mobilo ierīču izmantojums bērnu un jauniešu vidū', 2.
  • Эссе 'Mobilo ierīču izmantojums bērnu un jauniešu vidū', 3.
Фрагмент работы

Internetā ir iespējams atrast arī attīstošās spēles bērniem planšetdatoram, kā arī pašu planšetdatoru bērniem. Tāpēc vērts padomāt, vai cilvēki paši nav atbildīgi par bērnu mazkustīgumu, pieradināšanu pie tehnoloģijām? Bet tas ir tikai loģisks solis to darīt, ņemot vērā to, ka tehnoloģijas visticamāk nākotnē būs advancētākas, tāpēc atliek jautājums, kāpēc nesākt nākamo paaudzi pieradināt jau tagad? Dzīvojot laikmetā, kurā, pieņemami, tikai pieaugušie izmanto tehnoloģijas, kāpēc bērni tās nevarētu izmantot? Bērnība mūsu uzskatos nozīmē spēlēšānos pagalmā ar draugiem, braukšanu ar divriteni un visas citas aktivitātes, tomēr, arī pirms gadsimta uztvere par bērnību bija citādāka. Varbūt arī bērnība mainās līdzi laikam, tāpat kā jaunība, brieduma gadi un vecumdienas.
Nobeigumā jāsaka, mobilie telefoni, viedtālruņi un citas mobilās ierīces nevar grupēt „sliktās” un „labās”. Slits vai labs ir veids, kādā mēs šīs tehnoloģijas izmantojam. Bērns ar mobilo telefonu nav nekas nosodāms vai arī aplams, bet tas, ka bērnam ir pieejamas tās pašas iespējas lietot šīs ierīces ir biedējoši, jo bērnam tas vēl ir jāiemācās, lai neizmantotu tās nelikumīgiem un kaitējošiem mērķiem.

Коментарий автора
Atlants