-
Biroja darba prakses atskaite
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Biroja administrators, tā pienākumi | 3 |
2. | Amata profils, amata apraksts, darba attiecību noformēšana | 7 |
3. | Biroja mēbeles un biroja tehnika | 15 |
4. | Darba drošība un aizsardzība | 20 |
5. | Iestādes/uzņēmuma apmeklētāju pieņemšanas organizācija | 23 |
6. | Sanāksmju un sapulču plānošana un organizācija | 25 |
7. | Projekta prezentācija | 27 |
Izmantotie avoti | 28 |
Autoresprāt, sludinājumam jāpasaka, kas darba devējam, uzņēmumam nepieciešams. Tātad jānosauc amata nosaukums un prasības pretendentam: specialitāte, pieredze, profesionālā sagatavotība. Ja atliek vieta, var minēt arī darbinieka pienākumus.
Apskatot pirmo sludinājumu, redzams, ka SIA „Skonto Plan Ltd” konkursa kārtībā aicina darbā Biroja administratoru (-i).
GALVENIE PIENĀKUMI:
• Biroja ikdienas darba organizēšana;
• Sapulču protokolēšana;
• Darbs ar korespondenci, dokumentu apriti, lietišķā sarakste;
• Tālruņa zvanu, e-pastu un faksu koordinēšana;
• Iekšējā marketinga pasākumu organizēšana.
PRASĪBAS:
• Vidējā profesionālā un/vai augstākā izglītība;
• Ļoti labas latviešu, angļu un krievu valodu zināšanas;
• Vismaz divu gadu profesionālā pieredze biroja darbu organizācijā;
• Augsta atbildības sajūta, precizitāte un teicamas komunikācijas prasmes;
• Ļoti labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office).
Savukārt, otrajā sludinājumā redzams, ka SIA “Bizness Ekspress” sakarā ar darbības paplašināšanos aicina savai komandai pievienoties Biroja administratori, kuras galvenie darba pienākumi:
• kvalitatīva biroja ikdienas darba nodrošināšana;
• profesionāla uzņēmuma biroja pārstāvēšana, atbildēšana uz telefona zvaniem;
• efektīva informācijas un komunikācijas procesa organizēšana uzņēmuma birojā;
• lietvedības dokumentu sagatavošana, tekstu apstrāde;
• informācijas apstrāde un precīza ievadīšana attiecīgās datu bāzēs. …
Prakses mērķis bija nodrošināt profesionālās kompetences pilnveidi, izpratni par biroja darba organizāciju un vadību, tās būtību un nozīmi iestāžu/uzņēmumu darbībā. Pašas atskaites saturs: 1.Biroja administrators, tā pienākumi 3 2. Amata profils, amata apraksts, darba attiecību noformēšana 7 3.Biroja mēbeles un biroja tehnika 15 4. Darba drošība un aizsardzība 20 5.Iestādes/uzņēmuma apmeklētāju pieņemšanas organizācija 23 6. Sanāksmju un sapulču plānošana un organizācija 25 7.Projekta prezentācija 27 Izmantotie avoti 28 Klāt arī pievienota prakses dienasgrāmata - aizpildīta!
