-
Novērojumu prakse organizācijā
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Prakses vietas apraksts | 4 |
1.1. | Piedāvātie pakalpojumi | 4-5 |
1.2 | Sadarbības partneri | 5 |
2. | SA darbs uzņēmumā | 6 |
2.1 | Pasākumi, kas tiek atbalstīti un sponsorēti | 6 |
2.2 | Novērojamais darbinieks | 7 |
2.3. | mārketinga menedžeres amata pienākumi SA sfērā | 7 |
3. | Novērojumu protokolu analīze | 8. -13 |
4. | Paveiktais darbs | 14 |
5. | Nobeigums, secinājumi | 15 |
6. | Pašvērtējums | 16 |
7. | Priekšlikumi | 17 |
8. | Literatūras saraksts | 18 |
9. | Pielikumi | 19-25 |
9.1. | Novērojumu protokoli | 19-23 |
Novērojumu prakse ir prakse, kas jāiziet uzņēmumā, kurā strādā sabiedrisko attiecību speciālists. Šīs prakses galvenais uzdevums ir novērot SA speciālista ikdienu un to analizēt. Par manu prakses vietu tika izraudzīts uzņēmums SIA „ Auto Īle & Herbst”, kas darbojas ar automobiļu tirdzniecību.
Savas prakses laikā paveicu daudz uzdevumu, kas bija man uzticēti.
Darba mērķis:
1.Novērot sabiedrisko attiecību speciālistu organizācijā
2.Analizēt sabiedrisko attiecību speciālista darbu organizācijā
Darba uzdevumi:
1.Novērot un izanalizēt SA speciālista darbu organizācijā
2.Salīdzināt novēroto ar teorijas nostādnēm
3.Izveidot protokolus par novēroto
4.Veikt secinājumus un pašvērtējumu…
Novērojumu prakse ir prakse, kas jāiziet uzņēmumā, kurā strādā sabiedrisko attiecību speciālists. Šīs prakses galvenais uzdevums ir novērot SA speciālista ikdienu un to analizēt. Par manu prakses vietu tika izraudzīts uzņēmums SIA „ Auto Īle & Herbst”, kas darbojas ar automobiļu tirdzniecību. Savas prakses laikā paveicu daudz uzdevumu, kas bija man uzticēti.
