Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Biznesa procesi | 4 |
1.1. | Biznesa procesu modelēšana | 4 |
1.2. | Biznesa procesu mērīšanas metodikas un rīki | 5 |
1.3. | Pārdošanas process informācijas sistēmas tīklā | 8 |
1.4. | Pārdošanas biznesa procesa modelēšana | 15 |
2. | Bitrix24 CRM sistēma | 17 |
2.1. | Sistēmas raksturiezīmes | 17 |
2.2. | Pielietojums pasaules praksē | 17 |
2.3. | Iespējas un trūkumi | 18 |
3. | Procesu realizācija | 21 |
3.1. | Pamatprocesu plūsma | 21 |
3.2. | Pārdošanas plūsma | 26 |
3.3. | Klienta pasūtījuma veidošanas biznesa procesu | 28 |
3.4. | Rezultātu analīze | 32 |
Secinājumi | 34 | |
Izmantotā literatūra | 35 |
Secinājumi
Veicot prakses darba uzdevumus, autors nonāk pie sekojošiem secinājumiem:
1. Pārdošanas procesa modelēšana ir sarežģīts process, jo atšķiras pārdošanas tehnikas, mārketinga variant izvēle, pārdošanas vadītāju raksturiezīmes un pieeja, kas vērsta uz klientu piesaisti;
2. Modelēšanas rīku izvēles pamatā ir speciālista personīgā pieredze un modelēšanas rīku piedāvātās tehnoloģiskās iespējas. Viens no pieprasītākiem modelēšanas rīkiem ir MS Visio modelējot biznesa procesus, jāpārzin darbību secība, sākuma un beigu prasības;
3. Nepārtrauktā attīstītības pasaulē jaunu produktu pārdošanas prognozēšana ir ekonomiskās labklājības pamats. Jaunu produktu pārdošanas prognozēšanai ir jārisina galvenās problēmas, ko izraisa datu trūkums, un nenoteiktība, kā patērētāji pieņems izvēlētās tehnoloģijas produktu ražošanai.
4. Produkta virzīšanas mērķi ir informēt, pārliecināt un atgādināt. Prasību nodrošināšanai uzņēmuma vadībai jānodrošina atbilstošs mārketings un saskaņota darbinieku un ražošanas darbība.
5. Bitrix24 ir svarīgs instruments uzņēmumu attīstībā, jo tiek iakļauts vairāku vērtējumu pozitīvāko piemēru priekšgaā, kur vērtējumi sasniedz pat 8 un 9 balles no 10 iespējamām;
6. Birix24 CRM sitēma dod iespēju pielietot visus nepieciešamos rīkus uzņēmuma vadības un pardošanas procesa realizācijai.
…
Mūsdieni informācijas laikmetā strauji progresē nepieciešamība pēc vienotas informāciju sistēmas, kur uzglabāt svarīgo un vērtīgo informāciju. Ikviena uzņēmuma sastāvā ir darbinieki, kuriem jāveic konkrēti, darbam atbilstoši pienākumi. Katram no tiem ir sava atbildība un stratēģiskā nozīme no uzņēmuma viedokļa. Tāpat ikvienam uzņēmuma ir kopīga raksturojoša pazīme – tas ir tendēts gūt peļņu. Peļņas gūšanu iespējams maksimizēt, veicinot pārdošanu, kas ir viens no galveniem uzņēmuma uzevumiem. Informāciju sistēmas, kuras uzņēmiem nepieciešamas ietver finanses, grāmatvedību, darbinieku sarakstus, struktūrvienību pārskatus, veidlapas, u.c. dokumentāciju. Nereti šīs sistēmas darbjas atsevišķi, nav saistītas savāstarpā...