Оценка:
Опубликованно: 29.11.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Bērnu valoda', 1.
  • Презентация 'Bērnu valoda', 2.
  • Презентация 'Bērnu valoda', 3.
  • Презентация 'Bērnu valoda', 4.
  • Презентация 'Bērnu valoda', 5.
  • Презентация 'Bērnu valoda', 6.
  • Презентация 'Bērnu valoda', 7.
  • Презентация 'Bērnu valoda', 8.
  • Презентация 'Bērnu valoda', 9.
  • Презентация 'Bērnu valoda', 10.
  • Презентация 'Bērnu valoda', 11.
  • Презентация 'Bērnu valoda', 12.
  • Презентация 'Bērnu valoda', 13.
  • Презентация 'Bērnu valoda', 14.
  • Презентация 'Bērnu valoda', 15.
  • Презентация 'Bērnu valoda', 16.
  • Презентация 'Bērnu valoda', 17.
  • Презентация 'Bērnu valoda', 18.
Фрагмент работы

Kā attīstās bērna valoda?
Bērna mutvārdu runas attīstība ir dzimtās valodas apguves process: bērns attīsta spējas izmantot valodu kā apkārtējās pasaules izziņas un pašizpausmes līdzekli.
Bērns reizē ar valodas apguvi mācās:
pieklājīgi un ar cieņu runāt ar vecākiem cilvēkiem;
vienkāršāk runāt ar saviem jaunākajiem brāļiem un māsām;
ievērot repliku pēctecību dialogos un saprast gan tiešo, gan netiešo runu;
saprast ne tikai izteikto vārdu jēgu un nozīmi, bet arī noteikt runātāja nolūkus.

VALODAS ATTĪSTĪBAS KONPONENTI
Atdarināšana. Tai ir būtiska nozīme valodas apguvē. Pirmos vārdus bērns apgūst, pateicoties attīstītai dzirdei un atdarināšanas spējai. Tā veidojas bērna vārdu krājuma lielākā daļa.
Nostiprināšana,
Iedzimtās valodu struktūras,
Valodas apguves mehānisms.

VALODA UN DOMĀŠANA
Valodas spēju attīstība saistās ar to, ka bērns iemācās lietot mutvārdu runu, apgūst gramatikas likumus, saskaņā ar kuriem vārdi tiek apvienoti teikumos, lai izteiktu domu. Valoda un domāšana ir vienas parādības divas puses: bez valodas nevar būt domāšana, bet domāšana ir atkarīga no valodas. Kad bērns sāk saprast, ka katram priekšmetam ir nosaukums, un sāk saukt tos vārdos, valoda un doma vairs nav šķiramas.

Коментарий автора
Atlants