Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.03.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Mūsdienu jauniešu valodas lietojums', 1.
  • Реферат 'Mūsdienu jauniešu valodas lietojums', 2.
  • Реферат 'Mūsdienu jauniešu valodas lietojums', 3.
  • Реферат 'Mūsdienu jauniešu valodas lietojums', 4.
  • Реферат 'Mūsdienu jauniešu valodas lietojums', 5.
  • Реферат 'Mūsdienu jauniešu valodas lietojums', 6.
  • Реферат 'Mūsdienu jauniešu valodas lietojums', 7.
  • Реферат 'Mūsdienu jauniešu valodas lietojums', 8.
  • Реферат 'Mūsdienu jauniešu valodas lietojums', 9.
  • Реферат 'Mūsdienu jauniešu valodas lietojums', 10.
  • Реферат 'Mūsdienu jauniešu valodas lietojums', 11.
  • Реферат 'Mūsdienu jauniešu valodas lietojums', 12.
  • Реферат 'Mūsdienu jauniešu valodas lietojums', 13.
  • Реферат 'Mūsdienu jauniešu valodas lietojums', 14.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Jauniešu valodas vispārējs apskats    4
  Jauniešu valoda ikdienā    5
  Mūsdienu jauniešu valodas lietojums skolā    5
  Mūsdienu jauniešu valodas lietojums brīvajā laikā    6
  Mūsdienu jauniešu valodas lietojums mājās    6
  Jauniešu leksikas avoti    8
  Izmaiņas jauniešu valodā    10
  Nobeigums    11
  Tēzes    12
  zmantotā literatūra un informācijas avoti    13
Фрагмент работы

Nobeigums
Darbā ir apkopota informācija par jauniešu valodu, tās iezīmēm un īpašībām. Darbā svarīgs informācijas avots ir Ernstones V. un Tidriķes L. grāmata “Jauniešu valoda”, jo šajā grāmatā ir apkopota svarīga informācija par jauniešu valodas iezīmēm. Darba autors referātu veidoja balstoties uz pieejamajiem resursiem, tomēr daudz resursu piedāvāja informāciju, kas ir jau vairākus gadus veca un vairs neatbilst mūsdienu jauniešu valodas tendencēm. Šī problēma ļāva apkopoto informāciju pilnveidot un pielāgot mūsdienu jauniešu valodas lietojumam. Autors uzskata, ka personīgā pieredze un informācija padara referātu vērtīgāku un atbilstošāku mūsdienu tendencēm.
Referāta izveides procesā atklājās, ka jauniešu valoda ir pētīta diez gan maz, tas radīja problēmas referāta teorētiskās daļas izveidē. Pēc autora domām, darbā nebija svarīgi izskatīt atsevišķus neliterārās valodas veidus – žargonismus, vulgārismus, barbarismus un nepareizi lietotas valodas piemērus. Lasītājam svarīgi ir izprast, kas ir jauniešu valoda, kur un kā tā tiek lietota ikdienā un kā jauniešu valoda mainās. Protams, darbā ir iekļauti praktiskās daļas piemēri par jauniešu valodas lietojumu, piemēram, dažādi aizguvumi no svešvalodām un vulgārismi, bet piemēri ir iesaistīti tekstā un papildina teorētiskās zināšanas, lai lasītājam būtu vieglāk uztvert tematu un gūt praktisku priekštatu par jauniešu valodas lietojumu ikdienā.

Коментарий автора
Atlants