Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.02.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Izmaiņas Latvijas Republikas nodokļu politikā pēc iestāšanās Eiropas Savienībā ', 1.
  • Реферат 'Izmaiņas Latvijas Republikas nodokļu politikā pēc iestāšanās Eiropas Savienībā ', 2.
  • Реферат 'Izmaiņas Latvijas Republikas nodokļu politikā pēc iestāšanās Eiropas Savienībā ', 3.
  • Реферат 'Izmaiņas Latvijas Republikas nodokļu politikā pēc iestāšanās Eiropas Savienībā ', 4.
  • Реферат 'Izmaiņas Latvijas Republikas nodokļu politikā pēc iestāšanās Eiropas Savienībā ', 5.
  • Реферат 'Izmaiņas Latvijas Republikas nodokļu politikā pēc iestāšanās Eiropas Savienībā ', 6.
  • Реферат 'Izmaiņas Latvijas Republikas nodokļu politikā pēc iestāšanās Eiropas Savienībā ', 7.
  • Реферат 'Izmaiņas Latvijas Republikas nodokļu politikā pēc iestāšanās Eiropas Savienībā ', 8.
  • Реферат 'Izmaiņas Latvijas Republikas nodokļu politikā pēc iestāšanās Eiropas Savienībā ', 9.
  • Реферат 'Izmaiņas Latvijas Republikas nodokļu politikā pēc iestāšanās Eiropas Savienībā ', 10.
  • Реферат 'Izmaiņas Latvijas Republikas nodokļu politikā pēc iestāšanās Eiropas Savienībā ', 11.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Dabas resursu nodoklis    3
1.1.  Nodokļa ieņēmumu izmantošana    3
1.2.  Fonda finansējuma izlietojums    4
1.3.  Nodokļa maksātāji    4
1.4.  Ar nodokli apliekamie objekti    5
1.5.  Importētas preces no ES dalībvalstīm    5
1.6.  Nodokļa atlaide    7
1.7.  Ievesta prece no Lietuvas iepakota kartona kastēs    7
1.8.  Iepakojuma svars, un no tā dabas resursu nodoklis    8
1.9.  DRN    8
2.  Iepakotājs, kura radītā izlietotā iepakojuma apjoms kalendārajā gadā pārsniedz 300 kg    9
2.1.  Atskaite    10
2.2.  Izmantota literatūra    11
Фрагмент работы

Dabas resursu nodokļa – mērķis ir ierobežot dabas resursu nesaimniecisku izmantošanu un vides piesārņošanu, samazināt vidi piesārņošanas produkcijas ražošanu un realizāciju, veicināt jaunas un pilnveidotas tehnoloģijas ieviešanu, kas samazina vides piesārņojumu, atbalstīt ilgt spējīgas attīstības stratēģiju tautsaimniecībā, kā arī veidot vides aizsardzības pasākumu finansiālo nodrošinājumu.
Nodokļa ieņēmumi tiek ieskaitīti valsts pamatbudžetā un pašvaldību vides aizsardzības speciālajos budžetos atbilstoši šā likuma 11.pantā noteiktajam sadalījumam. No valsts pamatbudžeta vispārējiem ieņēmumiem valsts budžeta programmai “Latvijas vides aizsardzības fonds” piešķirtās dotācijas apmērs ir ne mazāks kā iepriekšējā budžeta gadā.
Fondam piešķirtā dotācija no valsts pamatbudžeta vispārējiem ieņēmumiem un pašvaldību vides aizsardzības speciālo budžetu līdzekļi izmantojami tādu pasākumu un projektu finansēšanai, kas saistīti ar vides aizsardzību, bioloģiskās daudzveidības saglabāšanu, vides monitoringu, vides aizsardzības iestāžu veiktspējas stiprināšanu, vides izglītību un saziņu, atkritumu apsaimniekošanu, radioaktīvo atkritumu pārvaldību, dabas resursu izpēti vai atjaunošanu, nolietotu transportlīdzekļu apsaimniekošanu.
Fonda finansējuma izlietojumu nosaka Latvijas vides aizsardzības fonda padome (turpmāk — fonda padome), ievērojot tās nolikumā paredzēto kārtību. Vides ministrs izveido fonda padomi, apstiprina tās nolikumu un personālsastāvu. Vides ministrs ir fonda padomes priekšsēdētājs.
Fonda līdzekļu turētājs ir Latvijas vides aizsardzības fonda administrācija. Fonda administrācija ir Vides ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde. Ministru kabinets apstiprina fonda administrācijas nolikumu.…

Коментарий автора
Atlants