-
Daugavpils teātris
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 2 | |
1. | Daugavpils teātris laiku lokos | 3 |
1.1. | Daugavpils teātra vēsture | 3 |
1.2.2. | Harijs Petrockis | 6 |
1.2.3. | Vladimirs Dupaks | 7 |
1.2.4. | Maija Korkliša | 8 |
2. | Pētījuma daļa | 9 |
2.1. | Intervija ar Inesi Laizāni | 9 |
2.2. | Amatu apraksti | 14 |
2.3. | Programmas | 19 |
2.4. | Aptauja | 20 |
2.4.1. | Anketu analīze | 20 |
2.4.2. | Apmeklētās izrādes | 27 |
2.4.3. | Pamatojumi, kādēļ cilvēkiem nepieciešams teātris | 27 |
Secinājumi | 28 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 29 |
Mēs izvēlējāmies tēmu “Daugavpils teātris” , jo, mūsuprāt, kultūra ir pietiekami svarīgs temats mūsdienu pasaulē, lai cilvēks nepazustu starp modernajām tehnoloģijām, straujo dzīves modeli, bet gan apstātos un pavērotu, kas notiek apkārt, starp mums pašiem, un teātris ir šī iespēja palūkoties uz sevi no malas, paanalizēt savu rīcību un vienkārši atslēgties no ikdienas steigas.
Mūsu darba mērķis ir izpētīt Daugavpils teātra vēsturi, intervēt teātra direktori Inesi Laizāni, uzzināt par teātra nākotnes mērķiem, izpētīt teātra darbinieku amata pienākumus, izrāžu programmas un teātra nozīmi sabiedrībā.
Darba uzdevumi:
1. Apmeklēt Daugavpils Novadpētniecības un Mākslas muzeju, iegūto informāciju izpētīt un apkopot
2. Intervēt I. Laizāni
3. Izpētīt Daugavpils teātra arhīvā pieejamos materiālus
4. Veikt aptauju trīs dažādās vecuma grupās par teātra ietekmi uz respondenta ikdienu un mūsdienu sabiedrību kopumā.
5. Izpētīt teātra izrāžu programmas, tajās iekļauto informāciju.
Hipotēze: Daugavpils teātris vēl joprojām nav zaudējis savu nozīmi mūsdienu sabiedrībā.
Darbā izmantotās metodes: anketēšana, intervēšana, pieejamās literatūras analīze.…
Darbā apskatīta teātra nozīme mūsdienu sabiedrībā vispārīgi un konkrētāk Daugavpils teātris Daugavpils pilsētā. Intervēta teātra direktore, izzināta Daugavpils teātra vēsture un nākotnes perspektīves, aptaujāti respondenti, lai iegūtu reālu kopskatu par iedzīvotāju interesi par teātra dzīvi.
