Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.12.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Glosārijs - iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā', 1.
  • Конспект 'Glosārijs - iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā', 2.
  • Конспект 'Glosārijs - iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā', 3.
  • Конспект 'Glosārijs - iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā', 4.
  • Конспект 'Glosārijs - iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā', 5.
  • Конспект 'Glosārijs - iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā', 6.
  • Конспект 'Glosārijs - iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā', 7.
  • Конспект 'Glosārijs - iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā', 8.
  • Конспект 'Glosārijs - iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā', 9.
  • Конспект 'Glosārijs - iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā', 10.
  • Конспект 'Glosārijs - iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā', 11.
  • Конспект 'Glosārijs - iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā', 12.
  • Конспект 'Glosārijs - iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā', 13.
  • Конспект 'Glosārijs - iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā', 14.
  • Конспект 'Glosārijs - iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā', 15.
  • Конспект 'Glosārijs - iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā', 16.
Фрагмент работы

Iekļaujošā izglītība ir izglītības veids, kurā tiek piedāvātas vienādas izglītības iespējas visiem bērniem, jauniešiem, pieaugušajiem neatkarīgi no tā, kādas ir cilvēka spējas, vajadzības un/vai veselības stāvokļa. Piedāvā vienādas izglītības iespējas visiem neatkarīgi no sociālā, ekonomiskā stāvokļa, neatkarīgi no dzimuma, rases, tautības, reliģijas, politiskās pārliecības, nodarbošanās vai dzīves vietas. Iekļaujošās izglītības mērķi ir mazināt barjeras, uzlabot rezultātus un izbeigt diskrimināciju.
Skola, kas realizē iekļaujošu izglītību, ir skola ikvienam cilvēkam. Izglītība ir cilvēka attīstības un funkcionalitātes veicinātājs, neskatoties uz jebkādām barjerām, tādēļ jebkāda veida nespēja vai trūkums nedrīkst būt diskvalificējošs. Iekļaušanas pamatā ir aptvert visu audzēkņu vajadzības. Vadoties pēc iekļaujošās izglītības principiem, ikvienam bērnam, jaunietim vajadzētu būt iespējai apmeklēt mājām tuvāko skolu. Ikvienai skolai jāspēj sniegt izglītība ikvienam skolniekam neskatoties uz dažādiem faktoriem.Iekļaujoša skola ir strukturēta tā, lai visi skolēni varētu mācīties kopā.

Коментарий автора
Atlants