Автор:
Оценка:
Опубликованно: 24.05.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
2021–2025 гг.
  • Эссе 'Neefektīva skolotāja pārslogošana', 1.
  • Эссе 'Neefektīva skolotāja pārslogošana', 2.
Фрагмент работы

Mācību procesā skolotājam jāprot sadarboties ar skolēniem kā līdztiesīgiem sadarbības partneriem, bet vienlaikus nepieļaut familiaritāti un antisabiedrisku uzvedību, jo skolēni ar garīgās attīstības traucējumiem neizprot attieksmju atšķirības starp vienaudžiem un pieaugušajiem. Viņi ar grūtībām iesaistās starppersonu saskarsmē un kopīgā darbībā, neadekvāti reaģē dažādās dzīves situācijās. Arī iemācītās un apgūtās izturēšanās un uzvedības prasmes viņi patstāvīgi neprot izmantot citā situācijā.
Lai palīdzētu bērniem un skolotājiem mācību procesā, būtu nepieciešams piesaistīt katrā stundā pedagoga palīgu, kas palīdzētu bērniem sekot līdzi un pildīt uzdotos darbus. Ja darbs stundā kopā ar klasesbiedriem nav iespējams, pašdisciplīnas traucējumu dēļ, nodrošināt ar papildus telpu, kur skolēni varētu turpināt stundu kopā ar pedagoga palīgu, netraucējot pārējiem. Pedagoga palīgam būtu jābūt speciāli apmācītam kā strādāt ar šādiem bērniem.

Atlants