-
Biznesa ideja. SIA "Dāvā prieku"
Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas
SIA „Dāvā ar prieku” firmā strādās 4 darbinieki:
Direktores – XXXXXXX
Mārketinga daļas vadītājs – XXXX
Grāmatvedis - XXXX
Visi četri esam ar augstu atbildības sajūtu un amatus sadalījām vadoties pēc katra cilvēka stiprajām pusēm un talantiem.
Riska faktoru analīze
Lai cik pārdomāts nešķiet biznesa plāns, vienmēr pastāv blakus apstākļi, kuri var negatīvi ietekmēt uzņēmuma darbību. Svarīgi ir atzīt, ka riska faktori pastāv vienmēr, tāpēc nepieciešams noteikt un izvērtēt potenciālos draudus, kā arī to ietekmi uz uzņēmuma darbību.
Konkurences pieaugums – Kā praktiski jebkurš riska faktors, konkurence ir tas, ko mēs nevaram ietekmēt, savukārt, lai konkurence mums neradītu problēmas, veiksmim tirgus analīzi, lai pēc iespējas uzlabotu mūsu firmas darbību un izslēgtu pārāk lielas konkurences draudus.
Izejvielu cenu pieaugums – Ja cenas pacelsies katastrofāli augstu un mūsu ienākumi līdz ar to kļūs daudz mazāki, meklēsim citas lētākas, bet pēc iespējas tikpat kvalitatīvas, lai nezaudētu klientu uzticību.
Esošo klientu maksātspējas pazemināšanās – izvērtēsim klientu maksātspēju robežas un cenas veidosim atbilstoši tām. Veidosim akcijas, kas psiholoģiski iedarbosies uz klientu apziņām, pat ja cenas netiks ievērojami samazinātas.
Dabas katastrofas – šis ir nenovēršams faktors, kura rezultātā uzņēmumam draud bankrots, jo šādās krīzes situācijās klientu līdzekļi tiktu virzīti pirmās nepieciešamības precēm.
Kāda no darbinieku strādāt nespēja – ja darbinieks īslaicīgi nespēs strādāt, tad tā pienākumus uzņemsies cits mūsu uzņēmuma darbinieks, taču, ja darbinieks ir aizgājis no darba pa visam- meklēsim citu speciālistu.
…
Vai arī Tev, tāpat kā lielākajai daļai mūsdienu jauniešu, neatlika laiks, lai sagatavotu mājasdarbu- biznesa ideju?Neuztraucies, šajā prezentācijā ir viss nepieciešamais, lai kaut rīt dotos klases priekšā un nopelnītu varbūt pirmo 10 šajā mācību gadā. Īsumā, prezentācijā ietilpst: pašas idejas (un uzņēmuma), ražošanas specifikas un vajadzīgā inventāra apraksts, tirgus analīze, preces priekšrocību kā arī vajadzīgā finansējuma apraksti, mārketinga plāns, riska faktoru analīze un vēl, un vēl. Prezentācija var būt gan kā uzziņu avots un paraugs, gan arī kā gatavs darbs.
