Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.01.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
2021–2025 гг.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja kvalifikācijas prakse un kvalifikācijas eksāmens', 1.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja kvalifikācijas prakse un kvalifikācijas eksāmens', 2.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja kvalifikācijas prakse un kvalifikācijas eksāmens', 3.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja kvalifikācijas prakse un kvalifikācijas eksāmens', 4.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja kvalifikācijas prakse un kvalifikācijas eksāmens', 5.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja kvalifikācijas prakse un kvalifikācijas eksāmens', 6.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja kvalifikācijas prakse un kvalifikācijas eksāmens', 7.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja kvalifikācijas prakse un kvalifikācijas eksāmens', 8.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja kvalifikācijas prakse un kvalifikācijas eksāmens', 9.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja kvalifikācijas prakse un kvalifikācijas eksāmens', 10.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja kvalifikācijas prakse un kvalifikācijas eksāmens', 11.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja kvalifikācijas prakse un kvalifikācijas eksāmens', 12.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja kvalifikācijas prakse un kvalifikācijas eksāmens', 13.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja kvalifikācijas prakse un kvalifikācijas eksāmens', 14.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja kvalifikācijas prakse un kvalifikācijas eksāmens', 15.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja kvalifikācijas prakse un kvalifikācijas eksāmens', 16.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja kvalifikācijas prakse un kvalifikācijas eksāmens', 17.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja kvalifikācijas prakse un kvalifikācijas eksāmens', 18.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja kvalifikācijas prakse un kvalifikācijas eksāmens', 19.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja kvalifikācijas prakse un kvalifikācijas eksāmens', 20.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja kvalifikācijas prakse un kvalifikācijas eksāmens', 21.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja kvalifikācijas prakse un kvalifikācijas eksāmens', 22.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja kvalifikācijas prakse un kvalifikācijas eksāmens', 23.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja kvalifikācijas prakse un kvalifikācijas eksāmens', 24.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja kvalifikācijas prakse un kvalifikācijas eksāmens', 25.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja kvalifikācijas prakse un kvalifikācijas eksāmens', 26.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja kvalifikācijas prakse un kvalifikācijas eksāmens', 27.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja kvalifikācijas prakse un kvalifikācijas eksāmens', 28.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja kvalifikācijas prakse un kvalifikācijas eksāmens', 29.
Фрагмент работы

Pašanalīze
Manuprāt mans izvēlētais temats ir saistošs bērniem, tas atbilst bērnu interesēm un sekmē bērnu pieredzes bagātināšanu.
Uzskatu, ka nodarbība izdevās, jo bērni darbojās ar prieku. Nodarbības gaitā centos uzklausīt katru bērnu, un ļāvu arī viņam izteikties. Pievērsu uzmanību katram bērnam gan uzmundrināju, gan paslavēju.
Nodarbībā piedāvātie uzdevumi izvēlēti atbilstoši tematam, bērnu interesēm, iepriekšējai pieredzei, ņemot vērā bērnu vecumposmu. Kā darba organizācijas formas izmantoju frontālo darbu ar visu grupu un individuālo darbu ar katru bērnu. Bērniem tika piedāvāti uzdevumi, kuros bērni praktiski darbojās, jo praktiski darbojoties bērns veido savu pieredzi, attīsta domāšanu, iztēli un gūst jaunas zināšanas. Docente I.Freiberga uzsver “Jāatceras, ka visā pirmsskolas vecumā apkārtējās pasaules iepazīšana un izziņas interešu veidošanās notiek ar moto: “Iepazīstu un interesējos par to, ko redzu, sajūtu, ar ko varu darboties!’’ Tas nozīmē, ka bērnam jābūt pieejamiem reāliem objektiem, kuriem var tuvoties, kurus var aplūkot, izpētīt praktiskā darbībā’’ (Freiberga, 2007, 29). Montesori pedagoģe Z.Višķere novērojusi, ka “vislielāko rotaļāšanās prieku sniedz tieši rotaļnodarbības, kurās integrētas praktisko un sadzīves iemaņu nostiprināšana, mācīšanās no dabas un apkārtējās vides un rotaļas ar pašiem ikdienišķākajiem priekšmetiem ‘’(Višķere, 2017, 4).
Grupiņā kopā ir četrpadsmit bērni, bet vēl nevienu dienu nav bijuši visi bērni, daudzi slimo, vidēji ierodas seši bērni. Arī šajā dienā skolā ieradušies seši bērni, viens no tiem ir bērns ar garīgās attīstības traucējumiem. Rīta cēlienā piedalās visi bērni, kuri ieradušies, bet rotaļnodarbībā piedalās četri bērni. No rīta bērni darbojas ar Montesori materiālu, un dažādiem darbiņiem no iepriekšējām dienām (zīmē ābolu, dala ābolu, šķiro ābolus ar standziņām pa krāsām u.c), jo kā uzskata pedagoģe V.Golubina, ka “katrā nodarbībā jābalstās uz iepriekš apgūto un, balstoties uz iepriekšējo izziņu, jāvirzās uz jaunas izziņas un jaunu priekšstatu iepazīšanu un apgūšanu. Viss jānostiprina atkārtojot ‘’(Golubina, 2007, 222).

Коментарий автора
Atlants