Оценка:
Опубликованно: 16.06.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'Klasvadība. Demokrātisms', 1.
  • Эссе 'Klasvadība. Demokrātisms', 2.
  • Эссе 'Klasvadība. Demokrātisms', 3.
  • Эссе 'Klasvadība. Demokrātisms', 4.
  • Эссе 'Klasvadība. Demokrātisms', 5.
Фрагмент работы

Secinājumi
Kopumā, autoraprāt, demokrātiskā pieeja nav tik vāja, kā sākumā šķita, protams daudz kas ir atkarīgs arī kāda ir klase kopumā, iespējams šīs pieminētās metodes un pieeja nevarētu strādāt uz jaunāko klašu vecuma bērniem, autors spriež to pēc pieredzes. Iespējams ar vecākiem klašu bērniem šī pieeja varētu strādāt, te ir domāts par vidusskolas klasēm, ka tiešam skolēni zina kāpēc un ko viņi vispār dara skolā, grūtības kā jau autors minēja, sākās ar jaunāko vecuma klašu bērniem. Demokrātiskajā pieejā vispār ir svarīgi atrast zelta vidusceļu, lai tiešām vienā brīdi skolotājs nekļūt par totalitāristu, bet gan tieši par līderi, kas vadīs notiekošo līdz mērķa īstenošanai tādā veidā palīdzot skolēniem. Savā turpmākajā darbā iespējams autors varētu izmantot noteikumu izstrādes metodi, bet vairāk tomēr autoram ir tuvāka biheiviorisma pieeja.

Коментарий автора
Atlants