Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.06.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
2016–2020 гг.
  • Презентация 'Sociālais darbs ar cilvēku tirdzniecības upuriem Ukrainā', 1.
  • Презентация 'Sociālais darbs ar cilvēku tirdzniecības upuriem Ukrainā', 2.
  • Презентация 'Sociālais darbs ar cilvēku tirdzniecības upuriem Ukrainā', 3.
  • Презентация 'Sociālais darbs ar cilvēku tirdzniecības upuriem Ukrainā', 4.
  • Презентация 'Sociālais darbs ar cilvēku tirdzniecības upuriem Ukrainā', 5.
  • Презентация 'Sociālais darbs ar cilvēku tirdzniecības upuriem Ukrainā', 6.
  • Презентация 'Sociālais darbs ar cilvēku tirdzniecības upuriem Ukrainā', 7.
  • Презентация 'Sociālais darbs ar cilvēku tirdzniecības upuriem Ukrainā', 8.
  • Презентация 'Sociālais darbs ar cilvēku tirdzniecības upuriem Ukrainā', 9.
  • Презентация 'Sociālais darbs ar cilvēku tirdzniecības upuriem Ukrainā', 10.
  • Презентация 'Sociālais darbs ar cilvēku tirdzniecības upuriem Ukrainā', 11.
  • Презентация 'Sociālais darbs ar cilvēku tirdzniecības upuriem Ukrainā', 12.
  • Презентация 'Sociālais darbs ar cilvēku tirdzniecības upuriem Ukrainā', 13.
  • Презентация 'Sociālais darbs ar cilvēku tirdzniecības upuriem Ukrainā', 14.
Фрагмент работы

. “Karstie” tālruņi
Ukrainā tika izveidota viena nacionāla mēroga karstā tālruņa līnija, ko vada nevalstiskā organizācija „La Strada-Ukraine” , un 19 reģionālās “karstā” tālruņa līnijas.
“Karstie” tālruņi sniedz konsultācijas cilvēkiem, kuri vēlas doties uz ārzemēm, iegūst informāciju no personām, kas meklē uz ārzemēm aizbraukušos, veidot kontaktu ar upuriem, kam nepieciešama palīdzība.
Ukrainā īpaši labi ir izstrādāts ārzemēs pazudušo pilsoņu meklēšanas mehānisms. Šajā procesā īpaša nozīme ir jau minētajiem “karstajiem” tālruņiem, jo 70% gadījumu ārzemēs pazudušo pilsoņu meklēšana ir uzsākta tieši pēc zvana uz kādu no šiem tālruņiem. Iegūtā informācija tālāk tiek nodota valsts iestādēm, kā arī vēstniecībām vai NVO valstī, uz kuru pazudušais braucis.

Rezultāts:
Kā liecina Ukrainas IOM publiskotā informācija, 75% upuru ir iekļāvušies darba tirgū un ir nodarbināti, 9% ir atsākuši mācības izglītības iestādēs, 2% ir atgriezušies ārzemēs

Kopsavilkumā jākonstatē, ka Ukrainā ir izstrādāti upuru meklēšanas mehānisms un labi attīstīts NVO un valsts sadarbības tīkls. Lai gan cilvēku tirdzniecības upuri galvenokārt ir sievietes, valstī uzmanība tiek pievērsta arī bērnu un vīriešu tirdzniecībai dažādos nolūkos. Joprojām pastāv zināmas problēmas ar upura statusa definēšanu, kas nosaka, ka valsts nozīme cilvēku tirdzniecības upuru rehabilitācijā ir neliela. Galvenā lomā ir NVO, kas no valsts saņem ļoti niecīgu atbalstu.

Коментарий автора
Atlants