Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.09.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Pētersona – latviešu pedagoga – uzskati par didaktiskiem jautājumiem', 1.
  • Конспект 'Pētersona – latviešu pedagoga – uzskati par didaktiskiem jautājumiem', 2.
  • Конспект 'Pētersona – latviešu pedagoga – uzskati par didaktiskiem jautājumiem', 3.
  • Конспект 'Pētersona – latviešu pedagoga – uzskati par didaktiskiem jautājumiem', 4.
  • Конспект 'Pētersona – latviešu pedagoga – uzskati par didaktiskiem jautājumiem', 5.
  • Конспект 'Pētersona – latviešu pedagoga – uzskati par didaktiskiem jautājumiem', 6.
Фрагмент работы

Vispārīgs mācības jēdziens

1.Didaktika, “pirmkārt, rāda, kā izlietājamas mācības darbā sistēmatiskās pedagoģiskās un modernās psiholoģijas atziņas, un, otrkārt, kā metodiski normējams skolas darbs vispār un savā tālākajā izveidojumā arī atsevišķos mācības priekšmetos”. [5.] 1

kā izlietājamas mācības darbā sistēmatiskās pedagoģiskās un modernās psiholoģijas atziņas (didaktikas saistība ar šīm zinātnēm)

kā metodiski normējams skolas darbs vispār un savā tālākajā izveidojumā arī atsevišķos mācības priekšmetos (saistība ar tagadni, priekšmetu īpatnības)

2.“Mācība ir bērna ievadīšana kultūras vērtību pasaulē, attīstot bērnā snaudošos garīgos un fiziskos spēkus, lai izglītotu personību vispārības kalpībai.” [9.]

bērna ievadīšana kultūras vērtību pasaulē (mācības materiālais uzdevums)

attīstot bērnā snaudošos garīgos un fiziskos spēkus (mācības formālais mērķis)

lai izglītotu personību vispārības kalpībai (mācību mērķis)

Mācības mērķis

3.Materiālā uzdevuma likums: “Māci tā, lai bērns iegūst zināšanas!” [9.]

lai bērns iegūst zināšanas

4.Formālā uzdevuma likums: “Māci tā, lai aug bērna fiziskie un psihiskie spēki!” [10.]

Коментарий автора
Atlants