-
Stratēģiskās plānošanas process AAS "ERGO Latvija"
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 4 | |
1. | Kompānijas apraksts | 6 |
2. | AAS “ERGO Latvija” misija un visaptverošie mērķi | 8 |
3. | AAS ERGO Latvija mārketinga struktūra | 10 |
3.1.1. | AAS “ERGO Latvija” darbības struktūra | 10 |
3.2. | Produktu apraksts | 12 |
3.2.1. | Apdrošināšanas nozīme un mehānisms | 12 |
3.2.2. | Apdrošināšanas pakalpojumu klasifikācija | 13 |
3.2.3. | AAS ERGO Latvija apdrošināšanas pakalpojuma veidi | 15 |
3.3. | Cenu politika | 16 |
3.4. | Sadale un izvietojums | 18 |
3.5. | Pakalpojumu virzīšana tirgū | 19 |
3.6. | Pircēju raksturojums | 21 |
4. | Konkurence | 26 |
4.1. | Nozare | 26 |
4.2. | Galvenie konkurenti | 29 |
5. | Stratēģijas attiecībā pret konkurentiem | 32 |
6. | Secinājumi un priekšlikumi | 34 |
7. | Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 36 |
Aizvien lielāka vajadzība apdrošināties paliek arī Latvijā, taču apdrošināšanas prakse vēl nav plaši attīstīta un joprojām ne visiem ir skaidrs priekš kam tas viss ir vajadzīgs. Tāpēc viena no apdrošināšanas sabiedrības pamatproblēmām ir sabiedrības neizpratne par apdrošināšanas nepieciešamību, kas būtiski ietekmē apdrošināšanas nozares attīstību kopumā. Tādēļ ir nepieciešama mārketinga stratēģiskā plānošana, ar kuras palīdzību aprdrošināšanas sabiedrība spētu pārdot savus pakalpojumus, tādējādi sasniedzot savus izvirzītos mērķus.
Šī mārketinga problēma ir ņemta par pamatu studiju darba tēmas izvēlē. Darba mērķis ir izpētīt AAS „ERGO Latvija” stratēģiskās plānošanas procesu un noteikt kādu no stratēģijām izmanto minētā apdrošināšanas sabiedrība. …
Darbā tiek veikta AAS „ERGO Latvija” stratēģiskās plānošanas procesa izpēte un mārketinga stratēģijas noteikšana. Darba mērķu sasniegšanai tiek izvirzīti vairāki uzdevumi, kā piemēram, "ERGO Latvija" iekšējās vides izpēte, apdrošināšanas nozares attīstība u.c.
