Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.05.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Bērna emocionālās un sociālās attīstības raksturojums un veicināšana no 2 līdz 3', 1.
  • Презентация 'Bērna emocionālās un sociālās attīstības raksturojums un veicināšana no 2 līdz 3', 2.
  • Презентация 'Bērna emocionālās un sociālās attīstības raksturojums un veicināšana no 2 līdz 3', 3.
  • Презентация 'Bērna emocionālās un sociālās attīstības raksturojums un veicināšana no 2 līdz 3', 4.
  • Презентация 'Bērna emocionālās un sociālās attīstības raksturojums un veicināšana no 2 līdz 3', 5.
  • Презентация 'Bērna emocionālās un sociālās attīstības raksturojums un veicināšana no 2 līdz 3', 6.
  • Презентация 'Bērna emocionālās un sociālās attīstības raksturojums un veicināšana no 2 līdz 3', 7.
  • Презентация 'Bērna emocionālās un sociālās attīstības raksturojums un veicināšana no 2 līdz 3', 8.
  • Презентация 'Bērna emocionālās un sociālās attīstības raksturojums un veicināšana no 2 līdz 3', 9.
  • Презентация 'Bērna emocionālās un sociālās attīstības raksturojums un veicināšana no 2 līdz 3', 10.
  • Презентация 'Bērna emocionālās un sociālās attīstības raksturojums un veicināšana no 2 līdz 3', 11.
  • Презентация 'Bērna emocionālās un sociālās attīstības raksturojums un veicināšana no 2 līdz 3', 12.
  • Презентация 'Bērna emocionālās un sociālās attīstības raksturojums un veicināšana no 2 līdz 3', 13.
  • Презентация 'Bērna emocionālās un sociālās attīstības raksturojums un veicināšana no 2 līdz 3', 14.
  • Презентация 'Bērna emocionālās un sociālās attīstības raksturojums un veicināšana no 2 līdz 3', 15.
  • Презентация 'Bērna emocionālās un sociālās attīstības raksturojums un veicināšana no 2 līdz 3', 16.
  • Презентация 'Bērna emocionālās un sociālās attīstības raksturojums un veicināšana no 2 līdz 3', 17.
  • Презентация 'Bērna emocionālās un sociālās attīstības raksturojums un veicināšana no 2 līdz 3', 18.
Фрагмент работы

Ieteikumi bērna sociālās un emocionālās attīstības veicināšanai I
Rosināt bērna saskarsmi un kopīgu darbību ar citiem bērniem un pieaugušajiem. (Tā bērns pārdzīvo un izjūta nepieciešamību sekot noteiktām normām un prasībām, lai sasniegtu sev nozīmīgo mērķi.)
Sniegt bērnam pozitīvo novērtējumu (uzslava, atzinīgums) par viņu spējām un sasniegumiem. (Tā bērnam rodas drošības sajūta, prieks, apmierinājums.)
Pēc iespējas vairāk sarunāties ar bērnu. (Tā tiek sekmēta runas un emocionālās sfēras attīstība.)

Ieteikumi bērna sociālās un emocionālās
attīstības veicināšanai II
Pozitīva reakcija, konsekventa un mērķtiecīga audzināšana, bērna iedrošināšana un viņa patstāvības centienus rosināšana. (Tā bērns kļūst patstāvīgs, drošs, apņēmīgs, pārliecināts savos spēkos.)
Vecāku iejūtīgas attieksmes paušana par bērna vēlēšanos būt patstāvīgam. Bērnu nevajag ne kritizēt, ne steidzināt, ļaujot pašam izzināt gan sevi, gan apkārtējo pasauli. (Tā tiek nodrošināti bērnam nepieciešamais atbalsts un drošības sajūta.)
Kad bērns sāk bērns cenšas uzstādīt savas „robežas”, ir svarīgi iemācīt bērnu meklēt risinājumu konfliktsituācijās, alternatīvu agresijai un kompromisus.

Коментарий автора
Atlants