Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.02.2003.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 30 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Fizika internetā', 1.
  • Реферат 'Fizika internetā', 2.
  • Реферат 'Fizika internetā', 3.
  • Реферат 'Fizika internetā', 4.
  • Реферат 'Fizika internetā', 5.
  • Реферат 'Fizika internetā', 6.
  • Реферат 'Fizika internetā', 7.
  • Реферат 'Fizika internetā', 8.
  • Реферат 'Fizika internetā', 9.
  • Реферат 'Fizika internetā', 10.
  • Реферат 'Fizika internetā', 11.
  • Реферат 'Fizika internetā', 12.
  • Реферат 'Fizika internetā', 13.
  • Реферат 'Fizika internetā', 14.
  • Реферат 'Fizika internetā', 15.
  • Реферат 'Fizika internetā', 16.
  • Реферат 'Fizika internetā', 17.
  • Реферат 'Fizika internetā', 18.
  • Реферат 'Fizika internetā', 19.
  • Реферат 'Fizika internetā', 20.
  • Реферат 'Fizika internetā', 21.
  • Реферат 'Fizika internetā', 22.
  • Реферат 'Fizika internetā', 23.
  • Реферат 'Fizika internetā', 24.
  • Реферат 'Fizika internetā', 25.
  • Реферат 'Fizika internetā', 26.
  • Реферат 'Fizika internetā', 27.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    2
1.  FIZIKA INTERNETĀ    4
1.1.  Informācijas meklēšana internetā    4
1.2.  Fizika un astronomija interneta serveros Latvijā    4
1.3.  Fizika interneta serveros ārzemēs    6
1.4.  Physlets - apletu paveids fizikā    7
1.5.  Tālmācība internetā un tās kritika    7
2.  RĪKI INFORMATĪVĀS TELPAS VEIDOŠANAI INTERNETĀ    9
2.1.  Pārlūkprogramma    9
2.2.  Mājaslapu veidošanas pamati    10
2.3.  HTML valodas pamatelementi    11
2.4.  FrontPage rīki    11
2.5.  Java un Javascript rīki    13
2.6.  Darbs ar grafiku    15
2.7.  Lapu ievietošana internetā    15
3.  FIZIKA LPA INTRANETĀ    17
  Fizikas informatīvā telpa    17
3.1.1.  Auditorija    18
3.1.2.  Laboratorija    18
3.1.3.  Bibliotēka    19
3.1.4.  Izklaide    20
3.2.  Risinājumi    20
  NOBEIGUMS    22
  IZMANTOTIE AVOTI    23
Фрагмент работы

Pateicoties datu ciparizācijai, uz viena un tā paša nesēja (diskete, kompaktdisks) un pa vienu un to pašu komunikācijas līniju var uzglabāt un apmainīties ar visdažādākās formas dokumentiem: tekstu, tabulu, grafiku, attēlu, skaņu, video, mērījumu protokolu, programmas. Tas iespaido arī mācību dokumentu uzglabāšanu, pārraidi un apstrādi. Mācību procesā mēs sastopamies ar
-mācību grāmatu, kas satur tekstu, grafikus, attēlus un tabulas,
-pasniedzēja runāto un rakstīto tekstu,
-pasniedzēja rādītiem uzskates līdzekļiem: folijām, posteriem, audio un video ierakstiem,
-laboratorijas darbu aprakstiem,
- mērījumu protokoliem.
Līdz šim šie dokumenti tika uzglabāti savstarpēji nesavietojamā formā: teksti un attēli uz papīra, audio un video ieraksti magnetofona lentēs. Katra šāda dokumenta atvēršanai un satura vērošanai nepieciešama sava tehnika: drukāta grāmata, kodoskops, audio un videoatskaņotāji, kalkulators, dators.
Datu ciparizācija padara šos mācību dokumentus savietojamus un atveramus un vērojamus ar vienu iekārtu - datoru.
Datu ciparizācija un iespēja glabāt tos un apstrādāt ar vienu tehniku nozīmē, ka mācību dokumenti atrodas vienotā (virtuālā) telpā.
Tas ļauj izvirzīt ideju par mācību priekšmeta virtuālo telpu.
Par visplašāk pieejamo virtuālo telpu kalpo internets, kas ļauj vienotā veidā pasniegt visu elektroniskā formā esošo informāciju. Tas ir radījis iespēju integrēt visas sistēmas vienotā vidē, aiz kuras ir noslēpta katras konkrētas sistēmas kompleksitāte.
Internetā kā virtuālā datu krātuvē šodien atrodami jau milzīgi dokumentu krājumi. Visizplatītākā adresējamā virtuālās telpas sastāvdaļa ir tīmekļa lapa.
Iepazīstoties ar dažādu pasniedzēju mājas lapām, ieraugām virkni kopīgas pazīmes. Tīmekļa lapas satur vadības dokumentus (mācību programmas, kalendāros plānus), mācību tekstus, klasiskos uzskates līdzekļus - tekstu, attēlus, foto, video un jaunus uzskates līdzekļus - appletus.
Tiek veikti jau pirmie mēģinājumi veidot arī sinhroni pieejamas mācību telpas, kas balstās uz tiešraidi, kurā pasniedzējs ar apmācāmiem apmainās pa skaņas un video kanālu, pašiem atrodoties ģeogrāfiski pilnīgi dažādās vietās. Sinhronā tiešraides mācību klasē dalībnieki pulcējas iepriekš noteiktā laikā, tāpat kā klasiski izsludināta lekciju nodarbībā.
Šie novērojumi liek domāt par jauna tīmekļa telpas izveidi - mācību priekšmeta virtuālo telpu.
Kursa darbā tiek izvirzīts uzdevums izveidot asinhronu virtuālu mācību telpu fizikā. Tas nozīmē, ka šajā telpā katrs dalībnieks var ienākt jebkurā laikā, neatkarīgi no pārējiem iesaistītiem dalībniekiem.
Lai veiktu doto pētījumu, tiek izvirzīti šādi darba uzdevumi:
- iepazīties ar tīmekļa lapām, kas skar fizikas mācīšanu dažādās valstīs.,
- iepazīties ar appletu kā jaunu uzskates līdzekļa lietošanu un veidošanas paņēmieniem,
iepazīties ar tīmekļa lapas izstrādes rīkiem: HTML valodas elementiem, FrontPage rīkiem, Java appletu veidošanu.
- izstrādāt tīmekļa lapu dažādu mācību dokumentu glabāšanai, apmaiņai un atvēršanai.
Lai atrastu jau gatavas lapas par kādu no interesējošām tēmām, var izmantot speciāli izveidotus interneta meklētājus. Tādi ir arī lielākajiem no Latvijas portāliem http://www.delfi.lv, http://ww.apollo.lv, http://ww.latnet.lv vai arī speciālo http://www.search.lv.
httpMeklējot noteiktu informāciju, var ievadīt arī vairākus atslēgvārdus, tad atrasto lapu skaits var būt mazāks nekā vispārīgā gadījumā un vairāk atbilstošs konkrētais tēmai.
. Kā ātrs meklētājs ārzemju lapām darbojas http://www.google.com. Tiešām šādu interneta lapu ir daudz, taču jārēķinās ar to, ka daļā lapu var būt tikai norādes uz citām lapām. …

Коментарий автора
Atlants