-
Integrēts stundas konspekts dabas zinībās
Nodarbības gaita
Pārbaudīsim, vai zēns ir vēstuli uzrakstījis pareizi? Vai ir ievērota īpašvārdu pareizrakstība?
Es atradu vienu nepareizi uzrakstītu vārdu! Vai vēl kāds atrada kļūdiņu?
Padomājiet, kurā skaistā vietā Latvijā esiet bijuši? Kur ieteiktu aizbraukt arī citiem.
Kādas pilsētas ziniet nosaukt uz burtu „A”?
Es domāju, ka visas Latvijas pilsētas ir vienādas, ka visās pilsētās dzīvo vienāds skaits iedzīvotāju. Kā jūs domājat? Kā mēs to varētu noskaidrot?
Tātad, ko mēs noskaidrojām?
Kā mēs varētu sakārtot pilsētas pēc iedzīvotāju skaita, lai noskaidrotu, kurā pilsētā ir vairāk iedzīvotāji, kurā mazāk?
Kurā pilsētā ir visvairāk iedzīvotāju? Kura ir otra lielākā pilsēta pēc iedzīvotāju skaita?
Paskatīsimies attēlus un pārliecināsimies, cik mūsu Latvija ir skaista un daudzveidīga!
…
Mērķis – Pilnveidot skolēnos interesi par Latvijas pilsētām, par tās skaistumu un daudzveidīgumu. Saturs: Dabas zinības – Latvijas pilsētas. To atrašanās kartē. Pilsētas apraksts pēc kritērijiem. Latviešu valoda – Īpašvārdu rakstība. Informācijas iegūšana no skolotājas dotajiem materiāliem. Sava darba prezentēšana. Vizuālā māksla – Zīmē pēc attēla parrauga. Matemātika - Mācās atspoguļot datus par iedzīvotāju skaitu diagrammā. Uzdevumi: 1. Sekmēt prasmi atrast kartē pilsētas. 2. Pilnveidot zināšanas rakstīt ar lielo sākumburtu īpašvārdus – ģeogrāfiskos nosaukumus. 3. Pilnveidot sadarbības prasmes darbojoties pāros un grupās. 4. Pilnveidot radošo pieredzi veidojot informatīvu materiālu par pilsētu. 5. Attīstīt iemaņas informācijas atrašanā dotajos materiālos. 6. Radīt iemaņas diagrammas zīmēšanā. 7. Pilnveidot prasmi izteikties, prezentēt savu darbu. 8. Radīt pozitīvu attieksmi pret savu valsti.
