Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.04.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Matemātikas metodika pirmsskolā', 1.
  • Конспект 'Matemātikas metodika pirmsskolā', 2.
Фрагмент работы

Ieejot blakus telpā, visa grīda ir izlikta ar kraisainām pēdiņām. Skolotāja jautā bērniem, kā jūs domājiet, kas šīs pēdiņas varēja šeit atstāt?!?
Bērni izsaka savas domas.
Tās ir apgrieztas otrādi, un bērns neredz, kas tur slēpjas. Zem katras pēdas ir pielīmēti noteikta skaita priekšmeti (1–5). Bērns cenšas nosaukt ciparu, kas slēpjas zem pēdiņas. Bērns paceļ krāsas pēdiņu, apgriež otrādi un saka: „Zem manas pēdiņas slēpjas, cipars (paslēpti no 1-5).”
Pēkšķi atrodaszem vienas no pēdiņām , uzdevums:
Sniegavīrs Olafs, lūdz, bērniem katram vienu no plastilīna izveidot mazu sniegavīriņu, un ejot pastaigā visi kopā vienu lielu sniegavīru.
Ar bērniem tiek pārrunāts, kā izskatās sniegavīrs. Cik bumbiņas jāuzveļ, lai sanāktu sniegavīrs?

Коментарий автора
Atlants