-
Finanšu analīze uzņēmumā
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Uzņēmuma un tās darbības apraksts | 4 |
1.1. | Uzņēmuma apraksts | 4 |
1.2 | Finanšu analīze par pēdējiem 2 gadiem | 4 |
1.3 | DuPont shēma un bezzaudējuma punkts | 14 |
2 | Nozares, kurās strādās uzņēmums, raksturot tās attīstības perspektīvas | 15 |
3 | Uzņēmuma konkurenti un cenu politika | 17 |
1.2 | Uzņēmuma konkurenti | 17 |
3.2 | SIA „XXX” cenu politika | 18 |
3.3 | Reklāmas līdzekļi | 21 |
4 | Uzņēmuma pakalpojumu noieta prognoze un ieteikumi | 22 |
5 | Krājumu noteikšana uzņēmumā | 25 |
6 | Uzņēmuma debitora vadīšanas politika | 26 |
Secinājumi | 28 |
SIA “XXX” ir viens no lielākajiem dalībniekiem kancelejas un biroja preču tirgū Latvijā, kas strādā gan vairumtirdzniecības, gan mazumtirdzniecības segmentā. Uzņēmums attīstās un ik gadu ir vērojams apgrozījuma un peļņas pieaugums. SIA “XXX” veic arī vizuālās reklāmas darbus. Uzņēmums ir 30 ārvalstu kompāniju oficiālais pārstāvis Latvijā, pie tam lielākai daļai no tām – ekskluzīvais izplatītais. Neto apgrozījums SIA „XXX” jau vairākus gadus pārsniedz Ls 450 000. Uzņēmumā strādā 25 darbinieki, lielāka daļa no kuriem ir tieši iesaistīta klientu apkalpošanā.
Runājot par sniegtajiem pakalpojumiem, ir jāatzīmē ploterdarbi un vizuālās reklāmas izgatavošana, kuri pēdējā laikā kļuvuši ļoti iecienīti relatīvi zemu cenu un ļoti augstas kvalitātes dēļ.
Jau vairākus gadus SIA “XXX” piedāvā bērniem, jauniešiem, viņu vecākiem un skolotājiem izglītojošus seminārus, kuru laikā tie tiek iepazīstināti ar jaunākajām tehnoloģijām un to pielietošanas iespējām vizuālajā mākslā. Ir arī organizēti vairāki konkursi skolēniem, kuru laikā tiem bija iespēja izpaust sevi un pilnveidot savas radošās spējas, izmantojot SIA “XXX” piedāvāto produkciju.
Finanšu analīze par pēdējiem 2 gadiem
Likviditātes rādītāji
Ar likviditātes analīzes palīdzību nosaka uzņēmuma spēju segt savas regulāras maksājumu saistības un izvērtē iespējamos pasākumus uzņēmuma likviditātes uzlabošanai. 1
Visbiežāk uzņēmuma likviditātes novērtēšanā izmanto trīs relatīvus rādītājus, kuri atšķiras ar likvīdu aktīvu komplektu:
1.Tekošās likviditātes koeficients (Current ratio, CR)
2.Ātrās likviditātes koeficients (Quick ratio, QR)
3.Absolūtās likviditātes koeficients (Cash ratio)…
Šī ir finašu analīze par pēdējiem 3 gadiem vienā no Latvijas uzņēmumiem. Darbā ir apēķināti dažādi finanšu rādītāji, piemēram kā likviditātes, rentabilitātes, aktivitātes rādītāji. Aprakstīti uzņēmuma konkurenti un attīstības perspektības balstoties uz aprēķinātajiem finanšu rādītājiem, kā arī krājumu noteikšana un debitoru vadīšanas politika (ir aprēķini pēc formulām).
