Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.12.2023.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
  • Презентация 'Speciālā pedagoģija sporta stundā', 1.
  • Презентация 'Speciālā pedagoģija sporta stundā', 2.
  • Презентация 'Speciālā pedagoģija sporta stundā', 3.
  • Презентация 'Speciālā pedagoģija sporta stundā', 4.
  • Презентация 'Speciālā pedagoģija sporta stundā', 5.
  • Презентация 'Speciālā pedagoģija sporta stundā', 6.
  • Презентация 'Speciālā pedagoģija sporta stundā', 7.
  • Презентация 'Speciālā pedagoģija sporta stundā', 8.
  • Презентация 'Speciālā pedagoģija sporta stundā', 9.
Фрагмент работы

Metodes: Pētījuma dalībniekiem tika novērtētas motorās spējas pirms pētījuma un pēc tā. Dalībnieki pēc noteiktiem kritērijiem tika novērtēti punktos 12 dažādos motoro prasmju uzdevumos, piemēram, lēkšanā, skriešanā, ķeršanā, mešanā, driblēšanā, bumbas speršanā. Tika vērtēts izpildījums, nevis rezultāts.
Rezultāti: Pamatojoties uz sporta nodarbībām, kurās uzsvars bija likts uz motoro spēju uzlabošanu, sešu mēnešu garumā uzlabojās gan lokomotorās spējas (iešana, skriešana, lekšana) gan arī motorās spējas (ķeršana, mešana, driblēšana utt). Tika ievērojami uzlabotas kustību un objektu kontroles prasmes. Katras motorikas prasmes rezultāts tika uzrādīts procentos, vislielākais uzlabojums bija lēcienam par 108%, dribla prasme 107%, sitienam un metienam vairāk kā 50%…

Atlants